Socialt (mer om oss)

Att må "dåligt".

819 inlägg 138305 visningar 72 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Att må "dåligt".

Vardon  
#554502 Bra, akta dig för att gå ner på detas nivå, de kommer slå dig med erfarenhet.

Dessutom ska man aldrig bråka med folk som har mer fritid än sig själv....

Elmia
Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Hema  
#555215 Fler tips önskas för att lättare komma över en tjej. Har testat att jobba i skogen utan resultat. Eller ja, siktet var kasst, så jag fällde fast.. 👎

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Avslutat-02  
#555217 Hema, ta inte detta fel, men va hände då?
Ville hon inte ha dig eller? Flyttade hon?

Va hände?

Vill inte snoka för mycket, men ibland kan det vara bättre att ventilera lite... 🤗

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Hema  
#555242
vinterrojarn skrev:Hema, ta inte detta fel, men va hände då?
Ville hon inte ha dig eller? Flyttade hon?

Va hände?

Vill inte snoka för mycket, men ibland kan det vara bättre att ventilera lite... 🤗

Jag blev mot bättre vetande intresserad av en upptagen tjej (haft NO GO, på sådant tidigare), men nu föll jag framstupa efter jag lärt lära känna henne. Det har inte hänt något fysiskt och jag har svårt o se att hon skulle ge upp sitt förhållande. Jobbigt att alla gånger hålla koll på sina känslor. Att byta jobb är just nu inte på tapeten, annars hade det kunnat vara en lösning.

Det hjälper ju inte att vi har roligt på jobbet.

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Avslutat-02  
#555243 Åh fan, ja då kan det kännas.

Men va är det som säger att hon inte skulle vilja byta liv?
Vet hon om hur du känner?

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Avslutat-02  
#555246 Nu är detta enbart min uppfattning, men ja tror inte att det kommer kännas bättre, förens du fått vetskap och ro i själen.
Kan vara ett tufft beslut och man måste våga fråga, men du har lika mycket att vinna som förlora..

Om hon inte vill gå vidare, ja då kan du förlora en vän.
Men du kan också vinna kärlek.

Ta en lång fundering på vad som känns bäst.

Det kommer kännas men det går också över, när du har gjort ett val och går vidare.

Ta chansen och se va som händer.
🙏

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Hema  
#555254
vinterrojarn skrev:Åh fan, ja då kan det kännas.

Men va är det som säger att hon inte skulle vilja byta liv?
Vet hon om hur du känner?

Hon vet vad jag känner. Samt att jag kan inte ge henne det liv hon har nu.

Jag behöver komma på bättre tankar helt enkelt.

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Avslutat-02  
#555257 Ja det låter så, har du inga intressen att grotta ner dig i en stund?

När ja blir less, och livet ger mig tomater fast ja ville ha päron, så brukar ja hugga ved, eller pressa hö.

Helt enkelt, ta i utav helvete och köra skiten ur mig, innan ja kopplar av på kvällen med en kall öl eller whisky.
Men bara om det värker i kroppen...

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Norrtälje  
#555259
Hema skrev:Hon vet vad jag känner. Samt att jag kan inte ge henne det liv hon har nu.

Jag behöver komma på bättre tankar helt enkelt.


Rent logiskt väljer hon inte dig som partner men vän går bra och kan du bara koppla bort de starkaste känslorna kanske hennes vänskap kan stimulera dig rent mentalt? (extremt kraftig varning för att ändå trilla dit känslomässigt om ni någon gång skulle vara intima).
Men man blir som man umgås menar jag, du kanske utvecklar en subjektivt gillande personlighet med henne som sen snärjer en annan liknande tjej utan att du fattar hur. Så stor skillnad brukar det ändå inte vara och en kvinna har en mycket hög anpassningsförmåga. Glöm henne som flickvän så ser morgondagen genast ljusare ut. Hon kanske rentav har en kusin eller något? :wink:

Användarvisningsbild

Re: Att må "dåligt".

Denkortamekaren  
#555266 av egen erfarenhet med medicin så mådde jag mycket sämre och har fått testa så tusans många olika inget funka men nu har jag en som typ funkar, det kan ta tid men det kan hjälpa mycket. Viktigt är det också att vara ute och göra saker som man mådde bra av förut, försök gå en långpromenad med hundarna och bara andas ut

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Hema  
#555428 Att vara med folk gör stunden enklare än att vara för sig själv, även om man håller sig sysselsatt. Men jag försöker ta promenader efter jobbet (när det fortfarande är ljust) det mår jag bra av, samt har några vänner att snacka med.

Man kan ha några bra dagar, när man tycker att man har "kontroll" (att inte ha för mycket känslor), men det är lätt att ramla dit igen. Det är smittsamt när man känner att personen tar fram det bättre ur en.

Samt försöker somna i tid, brist på sömn brukar aldrig leda till något gott.

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Avslutat-02  
#581420 Känns det bättre nu för tiden..?

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Hema  
#581535
vinterrojarn skrev:Känns det bättre nu för tiden..?

Tack för att du fråga. Ptja, det är annorlunda nu och ev lite bättre. Det var iaf behövligt med semester.

Avatar Fallback

Re: Att må "dåligt".

Avslutat-02  
#581536 Skönt att höra... :-bd

Användarvisningsbild

Re: Att må "dåligt".

halvproffs  
#581545
vinterrojarn skrev:Skönt att höra... :-bd


Håller med röjjarn!!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).