Öppna kategorin

Problem med inloggning Södra

7 inlägg 1560 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Problem med inloggning Södra

mareka  
#580360 Är det någon mer som fått problem med inloggning sedan Södra gjorde om "Siten" i våras/försomras 2019? I varken Windows 7 eller Windows 10 hos mig fungerar det längre! (2 olika datorer). Dock funkar det i telefon (Android) men det blir ju så "plottrigt". Jag har försökt alla inloggn.möjligheter och laddat hem flera olika Webbläsare (en eller två ggr kan det gå med de nya läsarna men sen är det kört). Jag har även testat att ändra mycket i inställningarna men det hjälper inte.
Jag har påpekat detta för Södra men ännu inte erhållit rimlig förklaring :(( :(( :((



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Problem med inloggning Södra

Värmlänning  
#580361
mareka skrev:Är det någon mer som fått problem med inloggning sedan Södra gjorde om "Siten" i våras/försomras 2019? I varken Windows 7 eller Windows 10 hos mig fungerar det längre! (2 olika datorer). Dock funkar det i telefon (Android) men det blir ju så "plottrigt". Jag har försökt alla inloggn.möjligheter och laddat hem flera olika Webbläsare (en eller två ggr kan det gå med de nya läsarna men sen är det kört). Jag har även testat att ändra mycket i inställningarna men det hjälper inte.
Jag har påpekat detta för Södra men ännu inte erhållit rimlig förklaring :(( :(( :((

Prova att rensa webbhistorik/cache och kör endast med Chrome eller Firefox webbläsare.

Avatar Fallback

Re: Problem med inloggning Södra

mareka  
#580366 Tack, var det så enkelt 👍 👍 👍

   TS
Avatar Fallback

Re: Problem med inloggning Södra

Aleck  
#580367 Om det funkar första gångerna så bör Inkognito-läget funka fint i Chrome varje gång.

Något jag la märket till är att webbläsaren verkar vilja spara någon felaktig händelse i slutet på webbadressen när man loggar in, vet ej om det har med ts problem att göra men dubbelkolla så adressen blir rätt, och blir den fel går det att manuellt radera det felaktiga vid inloggning.

Avatar Fallback

Re: Problem med inloggning Södra

Värmlänning  
#580371
mareka skrev:Tack, var det så enkelt 👍 👍 👍

Löste det problemet?

Avatar Fallback

Re: Problem med inloggning Södra

mareka  
#580375 Ja, det verkar så - jag måste dock gå in via "omvägar" ibland och inte direkt från Favoritfältet. Tack igen!

   TS
Avatar Fallback

Re: Problem med inloggning Södra

Värmlänning  
#580376
mareka skrev:Ja, det verkar så - jag måste dock gå in via "omvägar" ibland och inte direkt från Favoritfältet. Tack igen!

Skönt att det löste sig, varsågod :-bd

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).