Socialt (mer om oss)

Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

3273 inlägg 467760 visningar 134 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

rokon  
#576614 Det var nog bara Tor som var ute med Hälsingebockarna sina för att jaga troll så du kan vistas i skogen i fred, kanske även några nättroll försvann i bara farten, blixtar tar bra på dem, så det är nog lugnt för din del.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

Palakangas  
#576616
rokon skrev:Det var nog bara Tor som var ute med Hälsingebockarna sina för att jaga troll så du kan vistas i skogen i fred, kanske även några nättroll försvann i bara farten, blixtar tar bra på dem, så det är nog lugnt för din del.

Men nu känns det genast bättre. Tyckte jag kände igen klangen från Mjölner. Eftersom jag heter Magne vet jag hur det är med de från Utgård. Fick rädda pappa Tor då jag endast var tre dagar gammal. Han fastnade ju under en stupad jätte.

Avatar Fallback

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

Avslutat-02  
#576629 Var i Härjedalen ifjol och det åskade, ett fönster sprack i smällen, det är en ganska häftig upplevelse att vara så pass högt när det åskar....

Har alltid varit fascinerad av blixtrar och dunder....

Avatar Fallback

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

Palakangas  
#576634 2006 åskade det så katten vägrade gå in på tre dagar. Alla 32 propparna rök, tapeterna runt telejacken, de blev svarta. Telefonledningen blev det korta, smälta bitar av. Mm. Vill jag inte vara med om igen.

Avatar Fallback

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

Avslutat-02  
#576638 Tjosan var som hos han jag brukar hyra av i Härjedalen, där brukar bergvärmepannan få på foten varje gång det åskar rejält.

2007 då åskade det så att det kom en flamma ur vägguttaget i köket....
Det small så man nästan blev döv...

Gubbjäveln satt i köket, och så när det small: vilken jävla smäll.... :d :lol:

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

rokon  
#577052

Både lyssnar och tittar. In der Schweiz!

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

rokon  
#577603

Glodenīte. Delve (Balto-Slavic music)

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

JensSkoog  
#577611 The one and only: Jussi Björling tillsammans med Robert Merrill i den vackraste duet någonsinne :-bd :-bd


Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

rokon  
#577613

Delve Liepas dziesma official video

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

rokon  
#577635 Jag roade mig att testa en Googleöversättning från Kinesiska, tänkte det går väl aldrig, men jo snabbt och läsbart blev det
拉脱维亚的传统文化丰富而悠久,这个人口不过两百万的国家在最近几年集中涌现了一大批优秀的音乐人,他们无论词曲编排、器乐演奏或是MV制作都极其细致精良。
Lettlands traditionella kultur är rik och långlivad. I ett land med en befolkning på drygt två miljoner har de senaste åren ett stort antal utestående musiker uppstått. De är extremt noggranna när det gäller texter, instrumentalmusik eller MV-produktion.

Avatar Fallback

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

Avslutat-02  
#577780


Underbar tolkning av halleluja...

:-bd :-bd

Avatar Fallback

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

Tralsmo  
#577962 Janis Joplin just nu,, röjde hon me samma energi som hon sjunger kunde hon ta 2000 i timmen å ändå va billig.

Avatar Fallback

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

Palakangas  
#577965
Tralsmo skrev:Janis Joplin just nu,, röjde hon me samma energi som hon sjunger kunde hon ta 2000 i timmen å ändå va billig.

Hon röjde väl rejält på sin tid 🚀🚀

Avatar Fallback

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

Tralsmo  
#577966 De gjorde hon, men så strök hon ju me ochså.

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

Erre  
#579604 Mjukar upp lite


Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).