Socialt (mer om oss)

Arbeidskollega ramma av sjukdom, ullserøs kolitt

33 inlägg 10864 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Arbeidskollega ramma av sjukdom, ullserøs kolitt

Värmlänning  
#574704
can skrev:Viss da er noken andre her med sjukdommen så har eg ett par råd som har hjelpt meg. Kan fås her eller ved pm

Skriv råden/tipsen här

Elmia
Avatar Fallback

Re: Arbeidskollega ramma av sjukdom, ullserøs kolitt

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#574722 Råd 1 som eg har fulgt siå april 2017. Ta frosne blåbær og tin dei opp, deretter tilføre ein litt vatn. Kjør da gjennom ei maskin som knuse bæra så da blir som ein tynn graut. Ta så ca 10-15 Ml i ei sprøyta og kjør oppi ein viss plass kvar kveld før ein legg seg, blåbær dempar betennelse.

Råd 2: vatnet ein drikk, her eg bur så brukar ein å klora vatnet. Da er ikkje bra, ein drepe alt av bakteriar. Litt bakterier er bra, då får tarmen noke og konsentrera seg om i staden for og angripa seg sjølv.
Eg er pendlar, eg tar med meg vatn heimanfrå. Der har me vatn frå ett borehull, eg oppdaga dette ved ein tilfeldighet. Eg var alltid bedre i magen når eg var heima, så no har eg nesten 100 liter vatn med meg når eg har vært heima ein tur, tar ca 4 timar kvar vei.
Ein ting og vera klar over når da gjeld vatn, ikkje drikk vatn med for mangefremmedlegemer oppi, myrvatn og liggnande, du blir mest sannsynlig ikkje sjuk men tarmen trur då at da må vera så mykje fremmedlegemer oppi vatnet for at ikkje tarmen skal angripa seg sjølv igjen. Viss ein då drikk vatn som fremmdeles ikkje er klora men litt reinare så fungere ikkje « vass kuren» lengre. Ein har vent kroppen til at da skal vera ganske mykje grums i vatnet for at tarmen skal få vera i fred, eg gjorde denne tabben sjølv.
Gjekk tilbake til vatnet heime hos mine foreldre men da tok fleire månader før trikset fungerte igjen.
Viss noke her er uklart og vanskeligt og forstå norsken min så er da berre og spørra så skal eg prøva og forklara, mulig Jensskog kan vera tolk og.
Uansett så er eg fremdeles på Salofalk fremmdeles etter ganske nøyaktig 18 år med denne sjukdommen og har ikkje måtta gå over på sterkare medisin endå. Den dagen kjem nok men desse triksa her utsette da.

   TS
Avatar Fallback

Re: Arbeidskollega ramma av sjukdom, ullserøs kolitt

Avslutat-02  
#574731 De enda råd jag kan ge som har bråck och crohns i magen, är dessa:


1. Stressa mindre.
Väldigt lätta att säga, men svårt att göra.

2. Hålla sig till svag sprit, Inga kraftiga viner eller starka drinkar.

3. Sova, så att kroppen är utvilad.

4. Ha alltid esomeprazol med sig över allt, och dimor.

5. En mjukgörande salva till baken.

6. Inga feta maträtter eller gasbildande.

Hoppas något hjälper.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).