Socialt (mer om oss)

Facebook!

135 inlägg 47901 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Facebook!

totte  
#57135 Bara att konstatera spindeln, vi är gamla utlevade fossil, dömda till en framtid med allsång på Skansen och gräddtårta (sicken jäkla tur att Egon Kjerrman är borta) =)) =)) Trots det lever vi och det händer till och med att vi gör nåt nyttigt ibland 8)

Elmia
Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#57241
totte skrev:Bara att konstatera spindeln, vi är gamla utlevade fossil, dömda till en framtid med allsång på Skansen och gräddtårta (sicken jäkla tur att Egon Kjerrman är borta) =)) =)) Trots det lever vi och det händer till och med att vi gör nåt nyttigt ibland 8)


jah! fy f-n ..man är nog för gammal redan nu :-? "förlorad" ...men du "totte" .. det du och jag kan göra med våra kunskaper .. i realiteten .. det kan ingen ta ifrån oss .. och "är d int sant så säg " ;)

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

totte  
#57252 :-bd ^:)^

Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#57258 länge leve det hantverk som kan föras vidare via generationer .. och jag gör mitt bästa .. och barnen visar ett minst sagt förvånansvärt intresse om allt som man finner i garaget ... idag fick barnen testa att köra grävmaskin .. vilket var mkt. spännande .. vi slätade ut det sista av snöhögarna här , så de var skoj :-bd

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Thunborg  
#57321 Du är vi tre gamla fosiler :lol: jag hinner inte med skogsforum längre, och bloggandet #:-s men skoj är det :lol: :lol:

-jag går och lägger mig nu :wink: :wink: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Facebook!

Simba  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#57322 Ansluter mej till fossilklubben :lol:

Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#57330 japp! och man får säga grattis och välkommen till fossil klubben ..till alla nya glada medlemmar =)) =))

hå och hej ! .. och min dator , "är fri från internetbajs .. och det tycker jag är najs " B-)

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

masterchief  
#57336 En stilla undran är hur dessa internetfosiler hittat skogsforum som är svårare att hitta än facebook :lol:

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

totte  
#57338 Den stora frågan är i stället hur tusan vi hittade internet överhuvudtaget =))

Förresten hur hittar man Facebook? :D

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#57342
totte skrev:Den stora frågan är i stället hur tusan vi hittade internet överhuvudtaget =))

Förresten hur hittar man Facebook? :D


man skriver i den dära lilla rutan som det står http://www.skogsforum.se i med www.facebook.se eller .com

Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#57345
totte skrev:Den stora frågan är i stället hur tusan vi hittade internet överhuvudtaget =))

Förresten hur hittar man Facebook? :D


ja fy f-n ...det ska man inte ens fundera på ;) ..men det finns ju individer bland "folket" som prioriterar sin själ på nätet =)) . men som "masterchief" funderar ..så tror jag nog att det är rätt lätt att hamna just på skogsform.se .. om man är "skogstokig" ... eller :D

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

totte  
#57351 Om man googlar på "vedklyv Faxe" så är sannolikheten nog större att få träff på skogsforum än på Facebook. Och skulle man få träff på båda så har jag en aning om att såna som vi väljer skogsforum först. 8)

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#57354 =)) =)) =)) =))

Avatar Fallback

Re: Facebook!

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#59479 Även jag har införskaffat detta fenomen nu.

http://www.facebook.com/profile.php?id=1480494461&ref=name

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

skogsjan695xl  
#61237 NEJ NEJ NEJ, inte facebook. tycker det räcker att alla runt om kring mig har det och de pratar inte om nått annat än det tycker jag, då säger jag till dom, men kolla skogsforum ist, då tittar de konstigt på mig och säger, vi är inte intresserade av sånt.
Jag är ju helt förstörd av skogsmaskiner, missar aldrig någon när man är ute och åker och tittar för det mesta på det på internet också.
Kärringen blir lite trött på detta men då kontrar jag med, du tittar bra på facebook och familjeliv iaf så.

För mig räcker det gott och väl att titta skogsforum.se blocket.se och garaget.org
Har ju visserligen msn då men där skriver man inte mycke.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).