Socialt (mer om oss)

Vad har ni för husdjur?

47 inlägg 12343 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för husdjur?

totte  
#56879 Ja jag glömde ju Bosse, vår trädgårdslandshare
åsså Gunnar, en talgoxe med ovanligt stor aptit :D
Fast husdjur, nja det är väl gränsfall kanske 8)

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för husdjur?

Torparn79  
#56880 totte, jag tror att du väntade för länge med att köpa svets. :-s
med tanke på att du har fördrivit vintern med att namnge gästerna på fågelbordet... x_x

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för husdjur?

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#56881
DunderBabe skrev:
SRG_Pendo_Master skrev:he he he jag har oxå stora råtter i frysen... fast sist fick hon äta 2 st råttor och en dvärg kanin


hur ofta ger du henne mat?
de e härligt å köra med frysta, skulle man köra levande skull man juh få ha råttfarm å!


det är olika som jag matar når hon får större typ kanin så blir det varannan månad som hon får mat o ibland varje månad

hadde råttodling förr men det tar sin lilla tid att fixa med det

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för husdjur?

totte  
#56886
Torparn79 skrev:totte, jag tror att du väntade för länge med att köpa svets. :-s
med tanke på att du har fördrivit vintern med att namnge gästerna på fågelbordet... x_x


O nä, det är flera år sen dom blev döpta och det var f ö den andra halvan som stod för namngivningen :lol: Själv har jag döpt katten, för 18 år sen :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Vad har ni för husdjur?

DunderBabe  
#56891
SRG_Pendo_Master skrev:
DunderBabe skrev:
SRG_Pendo_Master skrev:he he he jag har oxå stora råtter i frysen... fast sist fick hon äta 2 st råttor och en dvärg kanin


hur ofta ger du henne mat?
de e härligt å köra med frysta, skulle man köra levande skull man juh få ha råttfarm å!


det är olika som jag matar når hon får större typ kanin så blir det varannan månad som hon får mat o ibland varje månad

hadde råttodling förr men det tar sin lilla tid att fixa med det


okej...
ja de blir juh lite mer göra, så då e de lättsamt att gå på djuraffären! :grin:

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för husdjur?

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#56899 de e härligt å köra med frysta, skulle man köra levande skull man juh få ha råttfarm å![/quote]

det är olika som jag matar når hon får större typ kanin så blir det varannan månad som hon får mat o ibland varje månad

hadde råttodling förr men det tar sin lilla tid att fixa med det[/quote]

okej...
ja de blir juh lite mer göra, så då e de lättsamt att gå på djuraffären! :grin:[/quote]

jo jag vet hadde ca 150 råtter när jag höll på.. fast det kom en del o ville köpa dom som sällskap oxå...

hadde en hanne som jag döpte till Galten han högg alla som körde in näven i hans bur utom mig :lol: :lol: :lol:

   TS
Avatar Fallback

Re: Vad har ni för husdjur?

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#56928 Det närmsta husdjur jag kommer är väl Rebecka, men sambon räknas väl inte? =))

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för husdjur?

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#56929
kjugekarlsson skrev:Det närmsta husdjur jag kommer är väl Rebecka, men sambon räknas väl inte? =))


vet inte men jag räknar iaf min flickvän inte som husdjur men vet inte om det är flera än du som räknar dom som det

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för husdjur?

Mowi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#56936 Har en tax hane 5år, och en jämthund som är 6 mån. Taxen jagar rådjur och till hösten hoppas vi att jämthunden kommer igång ochså :smile:

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för husdjur?

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#56939 Det heter inte Tax det heter Vargvobbler

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för husdjur?

masterchief  
#56940 Tittar man på min gräsmatta så vill jag hellre kalla min grävling :???:

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för husdjur?

swe#kipp  
#56941
kjugekarlsson skrev:Det närmsta husdjur jag kommer är väl Rebecka, men sambon räknas väl inte? =))


Gränsen kan ibland vara hårfin :P

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för husdjur?

masterchief  
#56944
masterchief skrev:Tittar man på min gräsmatta så vill jag hellre kalla min grävling :???:

swe#kipp skrev:
kjugekarlsson skrev:Det närmsta husdjur jag kommer är väl Rebecka, men sambon räknas väl inte? =))


Gränsen kan ibland vara hårfin :P

Jag menade naturligtvis frugan inte taxen :lol:

Avatar Fallback

Re: Vad har ni för husdjur?

Scoutman  
#56945 Jag har en engelsk springer spaniel 4år gammal hane.

Frun har 3 katter (som gillar mig mer än hon...).

Frun håller på att förlika sig med att vi ska ha 2 katter, mitt mål är 2 hundar & en katt.... framtiden får visa vem som får rätt hos oss....

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för husdjur?

totte  
#57683 Ingen mer som har nån myrslok, loppcirkus, marulk i akvarium eller nåt annat kul?

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).