Socialt (mer om oss)

Ny i stacken

15 inlägg 2144 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Ny i stacken

MalinF  
#569265 Hej!
Jag är ny på sidan och vet inte riktigt om jag hamnat rätt men det gör väl inget?
Jag älskar naturen och naturliga hantverk. Varken sågar eller fäller träd och stora maskiner skrämmer mig. Jordgetingar är jag livrädd för men annars mår jag bra. :-bd
I synnerhet vill jag dela med mig av upplevelser genom främst bilder men också lite text med andra som intresserar sig för naturen. Jag har ingen likasinnad i min omgivning och det skulle vara härligt att få respons på det jag upplever! Så, därav mitt nyblivna medlemskap! :)



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Ny i stacken

Avslutat-02  
#569268 Jag börjar med att skriva välkommen.
Det gör inget om man är rädd för vissa saker, det får man vara.

Även om du inte har exakt samma intresse som alla andra så är du lika välkommen för det.
Vem vet detta forum kanske väcker intresse att börja.

Så välkommen som skrivet. :-bd 🤗

Användarvisningsbild

Re: Ny i stacken

MalinF  
#569276 Vad snällt. Tack! Vi får se om jag lyckas fortsätta, tycker sidan är lite svårt från yuppinallen🤪

   TS
Avatar Fallback

Re: Ny i stacken

Avslutat-02  
#569277
MalinF skrev:Vad snällt. Tack! Vi får se om jag lyckas fortsätta, tycker sidan är lite svårt från yuppinallen🤪


Jasså, ja jag har problem med mitt stavningskontroll ibland... Men så är det en Huawei också......

Användarvisningsbild

Re: Ny i stacken

halvproffs  
#569287 Som sagt, välkommen! Alltid roligt med nya medlemmars åsikter och bilder. Efter några år går det bättre på fånen iaf för mig.😊

Avatar Fallback

Re: Ny i stacken

Avslutat-02  
#569289 Är det jord och natur som gäller? vad har du för tankar?

Jag är ju hö bonde så jag har lite grann med den sidan att gör förutom skogen.

Användarvisningsbild

Re: Ny i stacken

totte  
#569297 Välkommen Malin! Kul att du kommer med här, man behöver inte ha motorsåg och skogstraktor och lukta diesel för att få vara med. Och här i "Socialt" är ett bra ställe att börja. Kolla runt lite så hittar du säkert kategorier som passar dina intressen.

Användarvisningsbild

Re: Ny i stacken

MalinF  
#569304
vinterrojarn skrev:Är det jord och natur som gäller? vad har du för tankar?

Jag är ju hö bonde så jag har lite grann med den sidan att gör förutom skogen.


Tänk dig en stor chatt där ingen känner varandra men alla delar samma intresse för naturen. Jag vill lära mig saker som jag inte kan, dela med mig av mina upplevelser samt bara få prata av mig om mina skogsupplevelser. Om jag vill tjata om hur vacker en svamp är i timmar så vill jag att andra ska tycka att det är jätte intressant och vise versa!
Sen vill jag gärna läsa om ved eller dylikt för att få kunskap inom områden som behövs i naturen men som jag inte hade en aning om!

   TS
Avatar Fallback

Re: Ny i stacken

Blivande snickare  
#569307
MalinF skrev:
vinterrojarn skrev:Är det jord och natur som gäller? vad har du för tankar?

Jag är ju hö bonde så jag har lite grann med den sidan att gör förutom skogen.


Tänk dig en stor chatt där ingen känner varandra men alla delar samma intresse för naturen. Jag vill lära mig saker som jag inte kan, dela med mig av mina upplevelser samt bara få prata av mig om mina skogsupplevelser. Om jag vill tjata om hur vacker en svamp är i timmar så vill jag att andra ska tycka att det är jätte intressant och vise versa!
Sen vill jag gärna läsa om ved eller dylikt för att få kunskap inom områden som behövs i naturen men som jag inte hade en aning om!

Det låter som om du kunde driva en kul blogg här på Skogsforum :)

Användarvisningsbild

Re: Ny i stacken

Vardon  
#569310 Sånt behövs aldrig. I början tänkte jag vad har jag för intresse av vad en skäggig norrman gör i skogen och nu klarar man sig inte utan hans rapporter.

Det är alltid intressant att läsa andra infallsvinklar

Användarvisningsbild

Re: Ny i stacken

MalinF  
#569342 Tack för era välkomnande kommentarer!
Jag ska försöka lära mig lite hur hemsidan funkar och sen återkommer jag inom kort med en ny tråd så får vi se hur många som hänger på:)!
Snart semester för mig vilket innebär 10 veckor i skogen, hurra! :ymparty:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny i stacken

MalinF  
#569343
Blivande snickare skrev:
MalinF skrev:
vinterrojarn skrev:Är det jord och natur som gäller? vad har du för tankar?

Jag är ju hö bonde så jag har lite grann med den sidan att gör förutom skogen.


Tänk dig en stor chatt där ingen känner varandra men alla delar samma intresse för naturen. Jag vill lära mig saker som jag inte kan, dela med mig av mina upplevelser samt bara få prata av mig om mina skogsupplevelser. Om jag vill tjata om hur vacker en svamp är i timmar så vill jag att andra ska tycka att det är jätte intressant och vise versa!
Sen vill jag gärna läsa om ved eller dylikt för att få kunskap inom områden som behövs i naturen men som jag inte hade en aning om!

Det låter som om du kunde driva en kul blogg här på Skogsforum :)


Då antar jag att du är taggad på en ny tråd inom kort:)! \:d/

   TS
Avatar Fallback

Re: Ny i stacken

Avslutat-02  
#569352 Det är nog alla. :-bd

Användarvisningsbild

Re: Ny i stacken

halvproffs  
#569377 Bara rubriken var rolig och tänkvärd. I denna stack krockar vi nästan aldrig precis som i myrornas stack. Är det någon som inte bryr sig om trafikreglerna så blir det en varning.
Kör man mot körriktningen så dras kortet in.
Detta är trafikreglerna i korthet😉

Avatar Fallback

Re: Ny i stacken

Avslutat-02  
#569384 Tut tut brummm🏎️🚓

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).