lör 25 maj 2019, 10:50#567869
Nu får väl någon tycka vad den vill om mig men:::
Att bete sig emot en handlande och betalande kund är åt helvete, och kan personen inte bättre som står i affären då tycker jag vederbörande bör se sig efter ett annat yrke, för detta klara den tydligen inte av.
Alla återförsäljare har krav att uppfylla som återförsäljare, och dessa skiter en del fullständigt i, och det är bland det jävligaste man kan göra, för det drabbar inte bara verksamheten utan även direkt kunden.
Den du lever av och ska göra flera affärer med förhoppningsvis, vem fan är så dum att man behandlar folk så?
Jo inkompetenta säljchefer och säljare som är helt hjärnskadade.
Jag har aldrig sålt en sådan produkt, och om jag sålt en vara eller maskin, så är den fulltankad och provkörd, vi återförsäljare har ju för fan betalt från aspen att tanka sågen.?????!!¡!!!
Att sedan komma och lägga sin jävla dryga arrogans på återkommande kund.
Är ju helt jävla vansinne.
I övrigt: kul att den andra sågen fungerar.
Sedan funderar iallafall jag på om du behållit sågen eller begärt att handlaren köper tillbaka sågen?
I fall den behållits skall den lagas eller va har du för tankar?
Mvh uppretad