Socialt (mer om oss)

Hundar

1170 inlägg 265571 visningar 66 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Hundar

Dagu  
#566774 Han är med mig när jag reser i jobbet

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Hundar

Dagu  
#566775 Och i skogen...

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Dagu  
#566776 Och på kurs

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#566846
totte skrev:En sista hälsning från Ribes i Hundar-tråden. Han lämnade oss igår efter att höfterna var på väg att ge upp. blog/totte/ribes-farval_b-8216.html

1557507440_180407_2.jpg


Beklagar. Synd att de lever så kort tid, boven lär inte leva för evigt han heller. Han har ont i ett bakben just nu, har mest legat still den här veckan.

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Erre  
#567141 Bra med en hund som tvingar en å sitta still en stund ibland. :grin:

Avatar Fallback

Re: Hundar

Avslutat-02  
#567159 Typisk knähund,...

:-bd

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Erre  
#568884
vinterrojarn skrev:Typisk knähund,...

:-bd

Typ så

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Seb macahan  
#570898 Nu har han äntligen kommit hem. Denna lilla busen ska nu bo hos oss. En Basset Petit Griffon hela 9veckor gammal 😁... Hade nästan glömt hur det är o ha en "symaskin" på excecty hemma...😁😂 Nu är alla skor inplockade och bitmärken överallt. Har bott hos oss sedan i måndags. Allt går riktigt bra än så länge. Skurspannen står oanvänd än...får väl se hur länge det varar. En riktigt pigg o rolig prick är han i alla fall. Ska bli roligt o se hur han är i skogen.

Avatar Fallback

Re: Hundar

Avslutat-02  
#570903
Seb macahan skrev:Nu har han äntligen kommit hem. Denna lilla busen ska nu bo hos oss. En Basset Petit Griffon hela 9veckor gammal 😁... Hade nästan glömt hur det är o ha en "symaskin" på excecty hemma...😁😂 Nu är alla skor inplockade och bitmärken överallt. Har bott hos oss sedan i måndags. Allt går riktigt bra än så länge. Skurspannen står oanvänd än...får väl se hur länge det varar. En riktigt pigg o rolig prick är han i alla fall. Ska bli roligt o se hur han är i skogen.



Lycka till med busfröet..
:-bd

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Dagu  
#570905 Grattis seb! Som jag skrev tidigare i tråden så har jag en Petit med. Bästa kompisen!
Lycka till!

Användarvisningsbild

Re: Hundar

sundelius  
#570912 Jäkligt söt :-bd

Användarvisningsbild

Re: Hundar

totte  
#570923 Härliga tider Seb! Dubbla nålbrev i ständig rörelse. Vi är inne på fjärde veckan med valp nu, har ont lite överallt. Allt eftersom hon växer så räcker hon längre så det blir mer och mer som får flyttas och/eller skyddas. Den där skurspannen kommer ni att få god nytta av.

Var och hälsade på goda vänner idag. Där finns en liten damm.


Scilla ber att få hälsa så mycket. "Sikta på tårna när dom sitter och äter" är hennes bästa råd! :lol:

Hursom, stort grattis till att blivit med valp! 🤗 :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#572369 Tar sig lite väl mycket friheter nu. 😡

Avatar Fallback

Re: Hundar

Blivande snickare  
#572370 :))

Avatar Fallback

Re: Hundar

Avslutat-02  
#572375
Vedmaskin skrev:Tar sig lite väl mycket friheter nu. 😡
1561133634_20190621_174959.jpg



Väntar på maten, och slickar gärna faten...
:lol:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar