Skogsnyheter

stor brand i sävar såg

11 inlägg 2582 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

stor brand i sävar såg

Arvid0  
Elmia
Avatar Fallback

Re: stor brand i sävar såg

wigge  
#563652 Aj då, inte kul.

Användarvisningsbild

Re: stor brand i sävar såg

Arvid0  
#563653 vet inget om omfattningen ännu men skulle tro det mesta brinner...[emoji26]

   TS
Avatar Fallback

Re: stor brand i sävar såg

wigge  
#563654 Bara virkeslager eller gäller det även själva sågen?

Användarvisningsbild

Re: stor brand i sävar såg

Arvid0  
#563655 jag vet inte, sambon som var där. men allt sitter mer eller mindre ihop så min gissning är att om det börjar brinna rejält som det verkar göra så är det svårt att rädda något. blåser inget som tur är.

   TS
Avatar Fallback

Re: stor brand i sävar såg

Blivande snickare  
#563657 Usch å fy.. Hoppas dom får ens en del räddat och att ingen blivit eller blir skadad.

Avatar Fallback

Re: stor brand i sävar såg

JPW  
#563661 Ett magasin och en stor trave virkespaket, nog inte värre än så så vitt jag kunde se.

Avatar Fallback

Re: stor brand i sävar såg

JPW  
#563662

Användarvisningsbild

Re: stor brand i sävar såg

Arvid0  
#563663 låter ju för bra för att vara sant! hoppas du har rätt![emoji106]

nu är artikeln ovan öppen, som jpw säger ett virkesmagasin och virke som brunnit/brinner. hoppas det slutar där!

   TS
Avatar Fallback

Re: stor brand i sävar såg

wigge  
#563665 Hoppas det. Vore synd på alla nya investeringar som gjorts annars och människor som jobbar där

Avatar Fallback

Re: stor brand i sävar såg

Stenmark  
#563794 Dom är i gång med sågning på förmiddan, bara förråd och mågra miljoner fattigare i virke och den truck som startade branden

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).