Traktorn i skogen

Jordbruksdrag o vagn med hitch ögla

19 inlägg 10474 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Jordbruksdrag o vagn med hitch ögla

joakim550  
#555961
430kan skrev:Joakim,
BM 600, har du givit upp hoppet gällande BM 400 ? Du är förlåten, jag har också varit otrogen 😉 men smidigheten med den korta hjulbasen hos en 400/430...
Lycka till och, i mån av tid, sätt gärna upp en bild så vi får se vad slags hyss du har för dig.
försökte när ja skrev senast men gick inte

   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Jordbruksdrag o vagn med hitch ögla

joakim550  
#555962
430kan skrev:Joakim,
BM 600, har du givit upp hoppet gällande BM 400 ? Du är förlåten, jag har också varit otrogen 😉 men smidigheten med den korta hjulbasen hos en 400/430...
Lycka till och, i mån av tid, sätt gärna upp en bild så vi får se vad slags hyss du har för dig.
hjulbultar som lossade och skjutet däck så vart ett klen lass

   TS
Avatar Fallback

Re: Jordbruksdrag o vagn med hitch ögla

430kan  
#555964 Rejäla bitar på lasset! Otur med däcket, ser jag rätt att du skiftade fram och bak hjulen på boggien eller kanske bara en visuell effekt.
Hel tät hytt med bakstycke och allt? Varmt och gott, bilderna tyder på att det kan behövas.

Avatar Fallback

Re: Jordbruksdrag o vagn med hitch ögla

joakim550  
#555968
430kan skrev:Rejäla bitar på lasset! Otur med däcket, ser jag rätt att du skiftade fram och bak hjulen på boggien eller kanske bara en visuell effekt.
Hel tät hytt med bakstycke och allt? Varmt och gott, bilderna tyder på att det kan behövas.

Visuell effekt :-bd helt bakstycke ha men inge värmare Stog o vänta i säkert 90min innan en bekant med verktyg kom o fixa hjulbultarna, det var också första försöket med vajerkran!

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).