Resa till USA

Svara  6 inlägg  713 visn.  9 följer
Användarvisningsbild

Resa till USA

svampbob skrev:På onsdag åker jag till ditt andra hemland :-bd till delstaten där allt är större.

Åhå! Lycka till på resan. För min del dröjer det ett tag till men då blir det Solskens Staten.

TS
Haglöfs
Användarvisningsbild

Re: Finns det någon mer än ölmstad som bygger om traktorer?

#554706 Jag tror inte riktigt att det är "Bara"
Jag tror man ska börja med att bygga om sin egen traktor och sedan grannen och efter det vidare med någon i grannbyn och tids nog kan det bli något mer än ett extra knäck.[/quote]
Slurfi skrev:Såklart, men nånstans ska man börja och nån form av marknad känns det ju som att det finns.

På onsdag åker jag till ditt andra hemland :-bd till delstaten där allt är större.[/quote]
Åhå! Lycka till på resan. För min del dröjer det ett tag till men då blir det Solskens Staten.[/quote] eller the original Lone Star som dom också vill kalla sig.

Nu hamnade jag långt ifrån ämnet igen.

Användarvisningsbild

Re: Resa till USA

#554746 Vilken trevlig tråd! Själv åker jag till den ensamma stjärnstaten nästa fredag och skall bl.a. besöka Gas Monkey Grill o bli mätt o kanske se några kändisar eller fina bilar innan arbetsveckan börjar.

Norwegian flyger förresten dig till Ft Lauderdale för bara 1399kr på Påskafton om andan faller på. Hem är dock i vanlig ordning något dyrare :-).
Och på tal om dyrt, allt är ju dyrt over there om man är avlönad i vår clownvaluta.

Användarvisningsbild

JörgenO skrev:Vilken trevlig tråd! Själv åker jag till den ensamma stjärnstaten nästa fredag och skall bl.a. besöka Gas Monkey Grill o bli mätt o kanske se några kändisar eller fina bilar innan arbetsveckan börjar.

Norwegian flyger förresten dig till Ft Lauderdale för bara 1399kr på Påskafton om andan faller på. Hem är dock i vanlig ordning något dyrare :-).
Och på tal om dyrt, allt är ju dyrt over there om man är avlönad i vår clownvaluta.

Är det Texas eller Florida som du ska till?

Användarvisningsbild

#554756 Texas "Lone star state" Första gången i Dallas, skall turista lite lö-sö. Förslag på sevärdheter mottages tacksamt

Användarvisningsbild

JörgenO skrev:Texas "Lone star state" Första gången i Dallas, skall turista lite lö-sö. Förslag på sevärdheter mottages tacksamt

Jag tänkte att du läste på mitt foto där Florida ville kallas Lone Star. Själv landar jag i Dallas nu på torsdag men då åker vi upp till Oklahoma och sedan har vi två oplanerade veckor men vi ska garanterat ned till Gulfen och sola och bada lite.

Det här är ett måste i Dallas https://www.jfk.org/

Fantastiskt bra.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
Hur resa mellan Gällivare och Kirkenes? av Niking - lör 23 jun 2012, 02:22
i Socialt (mer om oss)
10 svar
8235 läst
av roten     
tis 10 jul 2012, 21:58
Fredrik och Torbjörn på resa av svampbob - tis 01 mar 2016, 15:27
i Skogsmässor

12
15 svar