Öppna kategorin

Kellfri dumpervagn

4 inlägg 2758 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Kellfri dumpervagn

Gustac  
#553677 Först och främst har kanske det här inte så mycket o göra med skog men det är en bra sida så skriver här ändå:)
Det jag undrar är om någon har erfarenhet av kellfris nya dumpervagn(9 och 11ton)? De ser ut att ha bättre kvallite än andra saker från kellfri, men vad vet jag.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Kellfri dumpervagn

stektlök  
#553686 Jämför priset, är den lika dyr som övriga på marknaden så kanske din analys stämmer! Kostar den hälften elle mindre så är den garanterat vanlig kellfri kvalité [emoji23]

Användarvisningsbild

Re: Kellfri dumpervagn

Gustac  
#553829 Ja, den är nog lite billigare men inte många tusenlappar

   TS
Avatar Fallback

Re: Kellfri dumpervagn

JoTh  
#553842
stektlök skrev:Jämför priset, är den lika dyr som övriga på marknaden så kanske din analys stämmer! Kostar den hälften elle mindre så är den garanterat vanlig kellfri kvalité [emoji23]


Det brukar oftast stämma att man får vad man betalar för.
Men vad gäller Kellfri verkar man ju inte ens få en dålig produkt till ett lågt pris,
utan de verkar på utfallet vara ännu sämre.
Har visserligen aldrig handlat något av dem själv.
Då allt man sett som har användts det allra minsta visat på avskräckande exempel.

Oavsett val av vagnsleverantör råder jag till att överväga Hardox i botten.
Vår flitigt använda dumperskorg med snart 15år på nacken, är precis lika rak och fin som den var ny.
Trots en hel del stenkörning.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).