Skogsröjning

Vad lyssnar ni på när ni röjer?

36 inlägg 7361 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Vad lyssnar ni på när ni röjer?

Avslutat-02  
#551565 Ummm de där stubbarna som ibland kommer flygande och träffar både ben och lite annat i den regionen...

Då kan man dra en liten serinad, eller joudling. :d

   TS
Stihl Motorsågar och Röjsågar
Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på när ni röjer?

svampbob  
#551588 Det finns många bra poddar på engelska. Jag lyssnar på ekonomi/finans, vetenskap lite filosofi, historia och lite annat. Jag lär mig väldigt mycket då jag är ute och jobbar.

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på när ni röjer?

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#551599 God Ton ™ är min favorit pod

Avatar Fallback

Re: Vad lyssnar ni på när ni röjer?

Westra Aros  
#551600 Anders och Måns har en pod som heter så funkar det, finns på Spotify

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på när ni röjer?

Camaro1969  
#551606
svampbob skrev:Det finns många bra poddar på engelska. Jag lyssnar på ekonomi/finans, vetenskap lite filosofi, historia och lite annat. Jag lär mig väldigt mycket då jag är ute och jobbar.



har du några tips på ekonomipoddar? följer ett 10 tal men vill ha fler :-bd

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på när ni röjer?

svampbob  
#551611
Camaro1969 skrev:
svampbob skrev:Det finns många bra poddar på engelska. Jag lyssnar på ekonomi/finans, vetenskap lite filosofi, historia och lite annat. Jag lär mig väldigt mycket då jag är ute och jobbar.



har du några tips på ekonomipoddar? följer ett 10 tal men vill ha fler :-bd


Jag ser att jag har städat i podlistan lite men NPR Planet money är kvar. Dom håller en väldigt hög lägsta nivå och har alltid trevliga program.
Jag lyssnar även på Christopher Irons pod Quoth The Raven. DÄr är det en annan ton. Han är bäst när han har gäster i programmet.
Hittar du någon bra intervju med Marc Cohodes så lyssna.
Hans presentation på Twitter "No Greater Motivator Than Disrespect. All my Sports and Battle references are metaphors for my struggle against dishonesty in the financial marketplace."

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).