Motorsåg och handhållet

Köpa kinesisk motorsåg

20 inlägg 6014 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Köpa kinesisk motorsåg

Björn T  
#548799


Denna verkar funka ok. Men det är alltid ett lotteri med kina grejer.

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Köpa kinesisk motorsåg

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#549289
Mange skrev:Ingen marknad o stödja heller I mitt tycke. Det är fel på så många sätt.
Svårt o veta vad man köper. Inte ofta det är rätt och lätt o bli lurad.

Om någon såg på Agenda nu kväll så borde man inse att man genom att köpa på den marknaden stödjer något som är väldigt mycket fel.

Användarvisningsbild

Re: Köpa kinesisk motorsåg

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#549341 Jo, så ser jag det. Det är fel på så många sätt...
Lurendrejeri...

Är det så gott om pengar så man kan slösa det på sån här skit så säg till, ni kan få nummer till swish på PM.

Avatar Fallback

Re: Köpa kinesisk motorsåg

Avslutat-02  
#549351 Ja man stöder inte sin handlare eller industrin..

Men om någon lämnar in en Stihl eller hva kopia så tittar ja på den. Men är det någon säkerhets detalj som fattas då får det vara.

Avatar Fallback

Re: Köpa kinesisk motorsåg

ulfgustav  
#549442 Strunta i Kinasågen, det är ju inget man skall betala för. Den erfarenheten har jag sedan jag köpte en Meec såg på jula för 595 kr, trodde den skulle duga som extra såg för att hänga med på miniskotaren, men det dög den inte till. Startar gör den och går men någon såg i skogen är det inte, jag använder den periodvis på vedbacken för att kapa övergrovt

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).