Före och efter jobbet

Ny serie.

19 inlägg 6983 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Ny serie.

Klas  
#54836 Hittade en ny serie att ladda ner, som kommer ifrån USA. Sänds just nu på Discovery i USA. American Logger.
Har tittat två avsnitt än så länge, och till skillnad mot Ax Men är detta mer seriöst redigerat och bättre filmat.
Inte bara svordomar och tjaffs, utan man får följa ett familje företag som skogar i nordvästra Maine på gränsen till
Kanada. Man får se allt ifrån hur dom gör skogavägar till en fellerbuncher in action. Rekomenderar serien starkt.
Den finns att ladda ner på The Pirate Bay. Sök på American Logger bara.

Mvh
Klas



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Ny serie.

swe#kipp  
#54890 har du lust att seeda den på PB ??
hittar inte nån som gör det just nu :)

Användarvisningsbild

Re: Ny serie.

swe#kipp  
#54891 Hittade när jag sökte på American loggers :D
Tack för tipset hade missat denna serie !

Avatar Fallback

Re: Ny serie.

Klas  
#54900 Fick du det till att funka?
Jag seedar fortfarande så det borde fungera, va rätt så många som seedade när jag laddade ner dom igår.

Mvh
Klas

   TS
Avatar Fallback

Re: Ny serie.

knutten  
#54913 Inga dåliga timmer last :surp:

Avatar Fallback

Re: Ny serie.

Klas  
#54935
knutten skrev:Inga dåliga timmer last :surp:


Hörde i något avsnitt att trailarna är 12 fot breda. Det är ju nästan 4 meter. Rätt så bra bredd :D. Men vad jag inte förstår är om det nu är så viktigt att få timmer till sågverket och sågverket är i stort behov av timmer som dom säger i ett avsnitt, varför inte köra dygnet runt?

Mvh
Klas

   TS
Avatar Fallback

Re: Ny serie.

knutten  
#54936 Det kan man fråga sig. Effektiv skördare dock o kul med en rottne men fy kulan att rodda runt den där firman :x

Användarvisningsbild

Re: Ny serie.

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#55063 det är en väldigt intresant serie iaf synd bara att det inte visas i sverige än med tanka på den nya lagen som börjar att gälla idag...

Användarvisningsbild

Re: Ny serie.

Torparn79  
#55085 lite info ifrån bolagets hemsida:
http://dsc.discovery.com/tv/american-lo ... ggers.html

Användarvisningsbild

Re: Ny serie.

swe#kipp  
#55340
SRG_Pendo_Master skrev:det är en väldigt intresant serie iaf synd bara att det inte visas i sverige än med tanka på den nya lagen som börjar att gälla idag...



ja lite trist med den nya lagen ,,, men frågan är om dom kommer att jaga nån som tankar ner en tv-serie !?
men men det kommer nog inte att dröja så länge innan anonymitets servrarna är uppe och snurrar överallt eller oneswarm som redan är släppt ,,,

Avatar Fallback

Re: Ny serie.

kisaved  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#55410 De finns att ladda ner här...

Har tagit bort länken för det räknas som att uppmuntra till brott om vi har länkar till torrenter här // Mvh Kipp :)

De vill bara åt de "stora pojkarna" , så ladda ner denna i lugn och ro....

Användarvisningsbild

Re: Ny serie.

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#55414 Ännu en trevlig serie att fördriva tiden med i väntan på att snön ska försvinna så man kan sätta igång med jobbet!

I denna serie är det dock lite för mycket timmerbilskörande enligt mig, men hursomhelst bättre än att se skiten som går på svensk tv :)

Inte tror jag att man kommer bli stämd för att ladda ned denna tv-serie dom lär nog mest bara bli nöjd över att det är fler som ser den!

Användarvisningsbild

Re: Ny serie.

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#55530
swe#kipp skrev:
SRG_Pendo_Master skrev:det är en väldigt intresant serie iaf synd bara att det inte visas i sverige än med tanka på den nya lagen som börjar att gälla idag...



ja lite trist med den nya lagen ,,, men frågan är om dom kommer att jaga nån som tankar ner en tv-serie !?
men men det kommer nog inte att dröja så länge innan anonymitets servrarna är uppe och snurrar överallt eller oneswarm som redan är släppt ,,,


jag har provat att installera oneswarm men min dator bojkottade det vilket är rätt så bra efter som att jag inte tycker om torrent grejer och hur det är med tv-serier vet jag inte men jag tror det räknas som "olagligt"... jag är mer för dc

Avatar Fallback

Re: Ny serie.

kisaved  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#55572 nytt avsnitt uppe..

Har tagit bort länken för det räknas som att uppmuntra till brott om vi har länkar till torrenter här // Mvh Kipp :)

Avatar Fallback

Re: Ny serie.

Klas  
#55659 Suveränt, då va påskhelgen räddad! :D

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).