Motorsåg och handhållet

Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

115 inlägg 48709 visningar 13 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

anersimyra  
#544062
Palakangas skrev:https://www.skogsutrustning.se/skogsbruk/kedjor/
Här finns det lite om kedjor ⛓
. Därifrån handlar jag själv kedjor.. :-bd

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

Palakangas  
#544080
anersimyra skrev:
Palakangas skrev:https://www.skogsutrustning.se/skogsbruk/kedjor/
Här finns det lite om kedjor ⛓
. Därifrån handlar jag själv kedjor.. :-bd

Samma här. I bland blir det Ullared Lantmän, där är det ingen lägsta ordersumma och fraktfritt.☺

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

halvproffs  
#544082 Har också upptäckt Ullareds Lantmän 👍

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

skogshasse  
#544209
Palakangas skrev:https://www.skogsutrustning.se/skogsbruk/kedjor/
Här finns det lite om kedjor ⛓


bra sida med mycket bra info

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#599226 Veit ikkje om da passa her men dette er ein tråd om 3/8 chisel kjede.
Eg brukar ikkje akkurat for tida 3/8 så mykje men da kan jo forandra seg, men uansett eg har ett problem.
Synes 3/8 kjeder Oregon 73 LP og Husqvarna C85 som er dei to eg har, bit veldigt bra når eg kappa fibrane på tvers, som når ein kappa av ein stokk.

Problemet er når eg skal kappa fibrer på skrå, som når ein tar første kuttet når ein skal fella eit tre, eller når ein skal kappa fibrane på langs, som når ein skal kappa rotbein.
No er eg jo klar over at kjedet er tiltenkt kapping på tvers først og fremst, og at eit motorsagbruk som berre kappa på langs brukar ei anna type kjede.

Men, med .325 og x cut, berre den er skarp når ein kappa på tvers så kappa ho vist bra både på skrå og på langs, sålenge den bit eine veien så bit ho den andre veien og.

Eg Finn da derfor merkeligt at ikkje C85 kanskje som eg har veldig god erfaring med til kapping yte bedre til nevnte problem.
Både sp33g og C85 files jo 30 grader, C85 files av meg da noke meir aggresivt.
Kan grunnen vera at C85 er full chisel?
Ein tanke som slo meg, andre som har merka da samma eller har noken råd om kva som kan hjelpa?

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#599246 Prova 20-25 grader och filen parlell med toppplattan.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#599253 Ja, kan prøva og sjå om da blir bedre då.

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

anersimyra  
#599292
can skrev:Veit ikkje om da passa her men dette er ein tråd om 3/8 chisel kjede.
Eg brukar ikkje akkurat for tida 3/8 så mykje men da kan jo forandra seg, men uansett eg har ett problem.
Synes 3/8 kjeder Oregon 73 LP og Husqvarna C85 som er dei to eg har, bit veldigt bra når eg kappa fibrane på tvers, som når ein kappa av ein stokk.

Problemet er når eg skal kappa fibrer på skrå, som når ein tar første kuttet når ein skal fella eit tre, eller når ein skal kappa fibrane på langs, som når ein skal kappa rotbein.
No er eg jo klar over at kjedet er tiltenkt kapping på tvers først og fremst, og at eit motorsagbruk som berre kappa på langs brukar ei anna type kjede.

Men, med .325 og x cut, berre den er skarp når ein kappa på tvers så kappa ho vist bra både på skrå og på langs, sålenge den bit eine veien så bit ho den andre veien og.

Eg Finn da derfor merkeligt at ikkje C85 kanskje som eg har veldig god erfaring med til kapping yte bedre til nevnte problem.
Både sp33g og C85 files jo 30 grader, C85 files av meg da noke meir aggresivt.
Kan grunnen vera at C85 er full chisel?
Ein tanke som slo meg, andre som har merka da samma eller har noken råd om kva som kan hjelpa?
Har man inte riktigt vasst så kapar det dåligt vid skråsågning, och det märks särskilt tydligt på Asp som har lite trådiga fibrer.. :shock:

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#599430 Måtte legga ned ein stor alm (frisk) pga den holdt på og blåsa ned i dag.
Då brukte eg 73 LP kjedet, var nyfilt.
Beit veldigt bra både når eg sagde på skrå og rett på fibrane, men frisk alm er ganske mjukt og saga i.
Var filt ca 25 grader og sån passe aggresivt.
Dessverre blei da veldig kort stund eg fekk bruka kjeda, da eg traff ein spikar, ganske med ein gong.
Er då ein merker at da er mange tenner og fila på eit 28 toms sverd, og er glad ein slip og betala kjedet sjølv.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#599434 https://www.facebook.com/oddterje.stang ... 939602609/
Her er treet, grunnen til at eg stoppar opp er for og venta til vinden løyer.
Grunnen til at da går seint når eg sagar er fordi eg allerede har vært i spiker.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).