Motorsåg och handhållet

Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

115 inlägg 48722 visningar 13 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#518690 Er denne kjedå komt på markedet i Sverige no?

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

Hema  
#518727
can skrev:Er denne kjedå komt på markedet i Sverige no?

Maskinklippet (hemsida) och flera husqvarna-återförsäljare ska ha dem, men rikstäckande är det kanske inte.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#518758 Ok då bør dei få ho fram i Norge og.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

Hema  
#518803
can skrev:Ok då bør dei få ho fram i Norge og.

Kan man tycka.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#521718 Januar -19 skal ho komma seie dei no.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

Hema  
#521771
can skrev:Januar -19 skal ho komma seie dei no.

Oj, då får du väl ta en tripp till Sverige. Gallringsdagarna kanske kan passa som anledning? :)

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#521772 He he takk for invitasjonen men da er litt for langt for og få tak i ei kjeda. Brukar vel 80-90% av tida .325 deling og. Går vel an og få tilsendt men så om og gjera er da ikkje, men dersom da var omvendt at eg brukte 3/8 80-90% av tida så trur eg at eg hadde gjort noko. Til kapping har eg opplevd ho klart bedre enn H 42. Ved riktskåret ( heiter da ikkje da på svensk) så synest eg ikkje C85 er bedre enn H42 men da er jo meir kapping vinkelrett på fibrane enn på skrå.

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

JensSkoog  
#521781 Hei @can
Du får bare sende meg en PM med spesifikasjoner, så kan jeg handle
for deg når jeg er på "gallringsdagarna". Er jo fryktelig dyrt å sende ting
over landegrensa, men om jeg handler i Sverige og tar med hit, så
blir det billigere. :wink:

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

Tor R  
#521881
can skrev:Januar -19 skal ho komma seie dei no.
gjelder det noen lengder eller gjelder det alle lengder?

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#522469 Hei @JensSkoog beklaga at eg har vore så sløv med å svara. Seie takk for tilbudet ditt da var snilt men eg skal prøva og greia meg til neste år. @Tor R gløymt å spørre, tvila på at dei veit da sjølve eingong.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

Tor R  
#522628
can skrev:Hei @JensSkoog beklaga at eg har vore så sløv med å svara. Seie takk for tilbudet ditt da var snilt men eg skal prøva og greia meg til neste år. @Tor R gløymt å spørre, tvila på at dei veit da sjølve eingong.
jaja, jeg får se om forhandleren min greier å skaffe dem, han mente han skulle greie det, tror ikke vi har EXL tilgjengelig heller.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#522630 Ok, kva forhandler er det du har då, EXL er da LPX uten sikkerhetsknasten attmed ryttaren kanskje?

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

Tor R  
#522801
can skrev:Ok, kva forhandler er det du har då, EXL er da LPX uten sikkerhetsknasten attmed ryttaren kanskje?

Kommer litt an på hvem jeg bruker, C85 kjedet bestilte jeg fra YX Holum(gammel JRed forhandler), de pleier å være flinke til å skaffe ting litt utenom det vanlige.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#524015 I dag var eg og henta 2 C 85 kjeder 72 dl og i den forbindelse har eg ett spm. Eg har jo brukt da ein del i vinter, da eg merka var at da var veldige bra til å kappa med altså på tvers av fibrane. Når eg skulle fella derimot, det fyrste kuttet da som på svenskt kallast riktkappet trur eg da heite altså da ein tar på skrå av fibrane da fyrste ein vanligvis tar når treet skal fellast til da fungerte kjede heller dårligt synest eg iverfall. Eg filte kjedet 30 grader men gode gammle 73 LP var jo 25, har lurt på om da er da som er grunnen til dårligt bet når eg skal ta fellehugget. Ellers synest eg at kjeda var svært bra, skarpt, kappa fort og mjukt og beholdt skarpheita bra.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna X-CUT C85, ny fullkisel sågkedja

Palakangas  
#544032 https://www.skogsutrustning.se/skogsbruk/kedjor/
Här finns det lite om kedjor ⛓

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).