Socialt (mer om oss)

Hitta jobben som egen företagare.

4 inlägg 2244 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Hitta jobben som egen företagare.

Petterssonen  
#543347 Tja.
Tänkte höra efter om de finns några egenföretagare som vill dela med sig lite tips till mig som gått länge i tankar nu på att starta eget.
Jag har sågkort röjkort och hyffsad erfarenhet.

Men hur får man på bästa sätt Företaget i rullning, hur marknadsför jag mig bäst och vart hittar jag jobben.
Jag har ju familj hus barn som dom flesta så man och pengar till att gambla har jag inte.
Jag är så att de får ta den tid de tar om korten är säkra så att säga.

Tidsbestämda avtal vore ju super bra men vilka ställen ska man höra med?

Jätte tacksam för om nån vill dela med sig av sina erfarenheter som företagare inom skogsarbete bra som dåliga :-bd



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Hitta jobben som egen företagare.

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#543348 Håll dig ifrån skogsarbete om du vill tjäna pengar, visst kan det gå runt men inte mycket mer. Sen beror det såklart på hur stora omkostnader du har.Själv kör jag eget inom anläggning och snickeri men tar lite röjning när tillfälle bjuds😊 Var i landet finns du?

Användarvisningsbild

Re: Hitta jobben som egen företagare.

Petterssonen  
#543353 jasså det säger du =(
tråkigt att höra älskar att arbeta i skogen
finns i Götene i skaraborg 🌲

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hitta jobben som egen företagare.

anersimyra  
#543354 Det bästa sättet är att försöka börja som underentreprenör åt ett eller flera etablerade företag i regionen eftersom du själv tycks sakna kontakter.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).