Socialt (mer om oss)

Vad är det konstigaste som hänt er i skogen?

47 inlägg 17526 visningar 9 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Vad är det konstigaste som hänt er i skogen?

Blivande snickare  
#541215
D Brown skrev:När jag var ca 25 så hade jag huggit hemved längs en länsväg, en dag lånade jag en traktor med huggarvagn. Jag parkerade traktorn precis vid vägen för att först brossla veden.
Hade lite uppsikt eftersom jag hade lagt telefon, nycklar och plånbok i traktorn.
En Fiesta 1,1 stannar precis vid traktorn.......jag tittar noga.....ut kliver en dam 50-55 år, rätt "välvuxen", sommarklädd i lång vit kjol eller klänning.
Hon går iväg in på körvägen och liksom spanar......som en typisk blomplockerska, kanske hon ska binda sig en blomsterkrans?
Så viker hon av och går rakt mot mig, precis när hon är riktigt nära och jag tycker att vi har ögonkontakt så ska jag till att hälsa, då vänder hon sig om, nästan lite nonchalant mitt framför mig.
Så böjer hon sig framåt, drar ner trosorna, kastar upp kjolen på ryggen och pissar ståendes framåtlutad.
Jag visste inte hur jag skulle reagera, arslet var stort, vitt och bara typ tre meter från mig, pisstrålen var rejäl, nästan som när en ko pissar.
När jag står där med denna kritvita röv och en glittrande pisstråle i solskenet mitt framför mig så fattar jag att hon aldrig såg mig eftersom jag stod i en aning skugga.
Jag tänkte att detta var en intressant, nästan erotisk upplevelse, men kände mig samtidigt lite pervers där jag stod och glodde.
Jag lät strålen avta, och det hela avslutades med att hela bakdelen ruskade kraftigt några gånger, trosorna åkte upp och kjolen ner igen.
Jag flyttade mig då en aning ur skuggan och tänkte att jag, om inte annat för min egen skull.....för att jag inte för all framtid skulle känna mig som en pervers fluktare måste säga något.
-Du var inte blyg du! ....sade jag glatt :grin:
Damen snodde runt och glodde på mig med en min som att jag var ett spöke.
Sedan springer hon så snabbt tantbenen bar henne, startade Fiestan och t.o.m lyckades prestera ett litet däckskrik när hon for iväg. Kvar står jag med några pissblöta grästuvor framför mig och tänkte:
"Hände detta verkligen?"

Ett tag efteråt träffade jag en bekant som jobbat flera år i skogen, jag berättade vad som hände mig och frågade om han vart med om liknande.
Han tittade kritiskt på mig och sa:
"Nej, och du......räkna inte med att det kommer hända igen!"

Detta är fan det bästa jag läst på länge!!! =)) =)) =)) =)) =))

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vad är det konstigaste som hänt er i skogen?

halvproffs  
#541223 Håller med dig snickarn. En upplevelse av det konstigaste slaget,men komiskt.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).