Socialt (mer om oss)

Dagens Video

946 inlägg 189350 visningar 62 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#538665 Bra idé, bara det inte blir reklamfinansierat för då blir det reklam för något spelbolag lagom till när jag skall köra om.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Vardon  
#538676
kärrabol skrev:Bra idé, bara det inte blir reklamfinansierat för då blir det reklam för något spelbolag lagom till när jag skall köra om.


Nej och då måste man ju upp med mobilen och spela dessutom :-)

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#538685 Nån borde uppfinna en snöröksborttagare åxå, det är snöröken som stör mest imho.

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#538733
Slurfi skrev:Nån borde uppfinna en snöröksborttagare åxå, det är snöröken som stör mest imho.

Känns som en ganska onödig pryl här nere :grin: Däremot vore en dim- och stänkborttagare en dröm för alla bilister på västkusten.

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

stegmaster  
#540842 Köpte en sådan pryl til att digitalisera mina gamla super 8mm filmar.
Hittadet då et klipp av en 12 år gammal "stegmaster" (från 1977) som tar rakaste veien til grannens nya hus. :d



Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

totte  
#540844 Riktigt skoj att se! :-bd

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Erre  
#540857
stegmaster skrev:Köpte en sådan pryl til att digitalisera mina gamla super 8mm filmar.
Hittadet då et klipp av en 12 år gammal "stegmaster" (från 1977) som tar rakaste veien til grannens nya hus. :d

Häftigt! :-bd

En nöjd grabb. :smile:

Avatar Fallback

Re: Dagens Video

BMotto  
#540886
stegmaster skrev:Köpte en sådan pryl til att digitalisera mina gamla super 8mm filmar.
Hittadet då et klipp av en 12 år gammal "stegmaster" (från 1977) som tar rakaste veien til grannens nya hus. :d



Tempo??

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

stegmaster  
#540887 Japp, Tempo 1962modell, med 3 handväxlar.
Detta var faktisk min andra moppe, den första var en Tempolett 1956 med pedaler och 2 handväxlar.
I källaren står numera en restaurert Tempolett 1958 modell som jag samlar på.
Fick den gratis sen ca 20år tilbaka, då en kompis bara ville köra den på skroten, nu står den fram i kanonfint skick och går som en dröm.
Ska kolla om jag hittar mer maskinrelatert efter som jeg blir klar med flere filmar.

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#544177 Flisning. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#544484
Irwin Vise Grip Next Gen

https://www.familyhandyman.com/videos/? ... wsource=cl

Ny svetstång på marknaden

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#545613 Dagens övningar


Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

anersimyra  
#545620
Det har blivit dåligt med ” skogsfilmer ” på sistone så jag bjuder på lite semesteraktivitet i stället.. :-bd

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#545622
anersimyra skrev:http://www.youtube.com/watch?v=vBqug25JcHg Det har blivit dåligt med ” skogsfilmer ” på sistone så jag bjuder på lite semesteraktivitet i stället.. :-bd


Lite annat o dyka efter än skäpet vid badplatserna på hemmaplan. :-bd

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

anersimyra  
#545625 Förvisso, å andra sidan kan det vara nog så spännande att inte veta vad som ska dyka upp, så att säga.. 😀

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).