Socialt (mer om oss)

Musikhjälpen 2018

88 inlägg 15196 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

Kse  
#538071 Jag pratade med David Persson som är marknadsansvarig på Tidningen Skogen idag, dom har ju i flera års tid sponsrat med en prenumeration och så skulle dom göra även i år, men nu slängde han in några extra prenumerationen för utlottning.
Han berättade också en nyhet som Skogsforum faktiskt blir först med att presentera.
Tidningen Skogen har köpt upp tidningen Skogsteknik och den kommer att följa med 4 gånger per år med början i februari.
Du som prenumerant får alltså en extratidning på köpet.

https://www.skogen.se/god-jul-och-gott-nytt-ar

För varje hundralapp du skänker till Skogsforums digitala insamlingsbössa får du en ”lott” och har chans att vinna fina priser däribland en prenumeration på Tidningen Skogen. Vill du delta i utlottningen anmäldes du detta ett PM till Fredrik Reuter.

För att skänka pengar klickar du på länken här nedanför.

https://bossan.musikhjalpen.se/insamlingar/skogsforumse

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

skogsjan695xl  
#538082 Synd man inte skriva in valfritt belopp. Men jag skickade flera gånger.
Slängde in 1500.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

Granstorp  
#538086
skogsjan695xl skrev:Synd man inte skriva in valfritt belopp. Men jag skickade flera gånger.
Slängde in 1500.


Det var generöst! Hatten av!

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

Kse  
#538151 Bra jobbat @skogsjan695xl! 💪

   TS
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

Kse  
#538198 Vi är nu inne på tredje dygnet och Musikhjälpen 2018 har passerat 10000000:- i insamlade pengar. :-bd

Vår egen insamling tickar på och vi är nu uppe i 5500:- vilket oxå är kanon.

Ser man placeringsmässigt så ligger vi en bra bit under 200 sträcket bland dom digitala insamlingsbössor som har genererar mest pengar hittills, men vi brukar vara segstartade och när andra insamlingar stannar av brukar Skogsforum öka farten.
Förra året höll vi ju oss med nöd och näppe på topp 100 närmare bestämt plats 99.

Nu kanske nån undrar varför man ska focusera på vem som samlar in mest, varför det måste vara en tävling?
Kan man inte bara ge sitt bidrag och så är det bra med det?

Jag är iaf övertygad om att genom att belysa ämnet så mycket som möjligt, på alla tänkbara sätt, kan vi öka summan pengar som vi kan samla in.
Och det är ju just det som är själva målet med insamlingen, att få ihop så mycket pengar som det bara går.
Visst hade vi kunnat nämna det i nyhetsbrevet och så hade det varit bra där, eller kvitterat ut en riktig i sammlingsbössa och ställt oss i entrén på Coop i Pajala.
Nä, det hade nog inte fått samma genomslag.

Så oetiskt eller inte, vi ska fan klättra upp för den där listan, vi ska bli bästa internetforum och spöa alla andra skogliga grupper.
Vi ska tillsammans se till att barn med funktionsnedsättningar världen över får en lite bättre vardag och en möjlighet till ett bra liv.

Så har du inte redan gjort det tycker jag att du klickar på länken här nedanför och ger ett bidrag du med.

https://bossan.musikhjalpen.se/insamlingar/skogsforumse

   TS
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#538210 Skickade iväg en femhundring...

Synd att det mest bara spelas p3musik under dagtid :/ men men lite bättre än i vanliga fall och någon rocklåt och gammal goding har man fått höra :)

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

Traktordave  
#538294 Bra intiativ det här med insamling!
Skickade iväg 400 kr nu på morgonen.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

Kse  
#538311 Bra jobbat @skogsGotte och @Traktordave 💪

   TS
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

Kse  
#538338 Skogsforums digitala i sammlingsbössa är nu uppe i 7206:- och tickar så sakteliga uppåt.
Musikhjälpen totalt ligger i skrivande stund just under 16 miljoner.

Du glömmer väl inte bort att skicka ett PM till @Fredrik Reuter när du skänker 100:- eller mer för en chans att vinna finfina priser.
Vi lottar förutom prenumerationer på Tidning Skogen även ut väl valda delar ur Skogsforums klädkollektion, bla. den omåttligt populära Skogsforum kepsen.😍

Klicka på länken här nedanför så kommer du till vår digitala insamlingsbössa.

https://bossan.musikhjalpen.se/insamlingar/skogsforumse

   TS
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

Torbjörn Johnsen  
#538342 7 707 kr nu - Bara att ösa på!

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

Fredrik Reuter  
#538478 Hej,

Nu går vi in i en intensivare fas och slutspurten påbörjas!
Tyvärr är inte hela prisbordet klart för året, det har strulat lite. Men fina priser utlovas som sagt.

Och till er som undrar: PM till mig fungerar, det ser kanske ut som de inte gått iväg när de ligger i utkorgen, men det har de! 👍 👍

Nu kör vi!

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

Kse  
#538528 Vi är nu inne på femte dygnet och vår insamling har stannat av lite med bara en insamlad hundralapp senaste dygnet, aktuell summa är för till fället 7807 kronor som vi fått ihop av totalt 29 personer.
Men vi får väl kämpa vidare å sikta mot 10000:- innan helgen, en rund och fin summa tycker jag.😁

För att ge ditt bidrag till Skogsforums insamling klickar du på länken här nedanför och följer instruktionerna.

https://bossan.musikhjalpen.se/insamlingar/skogsforumse

   TS
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

Vardon  
#538529 När slutar det?

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2018

mats1  
#538534 Jag gör en betalning till, 300kr denna gång.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2018

Kse  
#538557 Musikhjälpen slutar på söndag kväll.

Passa på att lyssna eller titta på Musikhjälpen 18:45, då ringer dom upp Soltorget i Pajala via Skype, där vi står och säljer Kaffe i - 23 grader, dock går pengarna inte till Skogsforums bössa men iaf till Musikhjälpen. Få se om man kan göra reklam för Skogsforums bössa oxå. 😄

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).