Skogsvagn (Huggarvagnar)

Moheda 151 vagn vagnsdriften.

24 inlägg 6173 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Moheda 151 vagn vagnsdriften.

stefankarl  
#534934 Mina lager sitter fast man är dåliga och behöver bytta dom . Och dom finns inte att köpa lösa..
Hur gjorde du ?
Mvh Stefan

   TS
FTG
Användarvisningsbild

Re: Moheda 151 vagn vagnsdriften.

Skogsavverkaren  
#534938 Kolla din mail

Användarvisningsbild

Re: Moheda 151 vagn vagnsdriften.

stefankarl  
#535686 Va trevliga och tillmötesgående gående Parker är INTE .....
Detta lägger dom till i sina svara mail:

"PLEASE NOTE: The preceding information may be confidential or privileged. It only should be used or disseminated for the purpose of conducting business with Parker. If you are not an intended recipient, please notify the sender by replying to this message and then delete the information from your system. Thank you for your cooperation."

   TS
Avatar Fallback

Re: Moheda 151 vagn vagnsdriften.

Morgan Nordin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#535692 Stefan: det där är en standardsignatur som gigacorps älskar. Inget som mailskrivaren knåpat ihop
Morgan

Användarvisningsbild

Re: Moheda 151 vagn vagnsdriften.

stefankarl  
#535694 Ja det kan jag tänka mig .. men vad har dom att dölja... se till att vi kan få köpa dom delarna som är sönder och inte behöva köpa delar för närmare vad en ny del kostar bara för att ett lager behövs....

   TS
Användarvisningsbild

Re: Moheda 151 vagn vagnsdriften.

stefankarl  
#537519 Nu har jag fått fram att man kan köpa lagerna separat men isåfall en vänte tid på ca 14 veckor....
Vem kan vänta så länge på en reservdel?
Jag vet inte vad jag ska säga, Moheda var ju en bra vagn en gång i tiden...Nu för tiden vet jag ej ..
15000 åt skogen nu istället för ett snabbt lager byte ....

   TS
Användarvisningsbild

Re: Moheda 151 vagn vagnsdriften.

JohannesG  
#537526 Du har inte kunnat få fram lagerdimensionen och sett om det går att få tag i på ett bättre ställe? Möjligen ta isär och mäta?

Användarvisningsbild

Re: Moheda 151 vagn vagnsdriften.

stegmaster  
#537568
stefankarl skrev:Nu har jag fått fram att man kan köpa lagerna separat men isåfall en vänte tid på ca 14 veckor....
.

Det måste ju vara et skämt, er vel inget som tar så lång tid att få fram, hur lyckas dom göra nya motorer om dom inte har lager på hyllan??
Ska dom ut gräva efter matrial att göra lagren av först??
Det måste vel vara nåt dom säger för att dom vet at ingen kan/vil vänta så lång tid, utan vil ha igång sina prylar direkt, spesielt når man kör med utstyr som man får tro er gjort för proffsbruk och daglig användning.
Efter en sådan missära bordet dom heller springa efter dig med några nya lager kan man tycka, för att in skita ner sina produkter.

Avatar Fallback

Re: Moheda 151 vagn vagnsdriften.

Relaskop  
#537614 Har opplevd akkurat det samme selv. Stolthet og ære er visst på vei ut av ftg virker det som.. går nok å få tak i lager et annet sted,men løsningen med motor og oppheng er spesiallaget hos ftg så det er ikke sikkert det er hyllevare overalt. Endel jobb og svårt å plokke isär motoren er det også

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).