Ny Teknik och Elektronik

Hur digitala är ni som jobbar i skogen?

8 inlägg 6580 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Hur digitala är ni som jobbar i skogen?

Skogsriska  
#514361 Hej!

Jag hjälper några finska forskare att få koll på hur digitala svenska (skogliga) entreprenörer är egentligen. Om ni tycker att ni har inblick i svenskt entreprenörskap och hur digitala tjänster används (samt vilka), så får ni jättegärna hjälpa till genom att svara på vår enkät. Tyvärr finns enkäten bara på engelska, men det är säkert inget problem för er!

https://link.webropolsurveys.com/S/BC932F1C8B4C058A

Tack på förhand!

Bakgrund:
Projektet som driver den här forskningen heter FOBIA och är ett samarbetsprojekt mellan Sverige, Finland, Skottland och Irrland. FOBIA-projektets målsättning är att öka konkurrenskraften hos skogliga entreprenadföretag i de nordliga och perifera delarna av Finland, Sverige, Skottland och Irland, dvs landsbygden. Projektet grundar sig i behovet av att förbättra förmågan till att möta växande tjänstebehov. Om ni är intresserad av att veta mer om projektet så kan ni kolla på en film här:




   TS
Avatar Fallback

Re: Hur digitala är ni som jobbar i skogen?

Skogsriska  
#514786 Tusen tack till alla er som svarar, det är verkligen uppskattat!
Om ni kommer på något vi missar eller om vi har tänkt fel någonstans så var inte blyg att kommentera här eller i enkäten.

   TS
Avatar Fallback

Re: Hur digitala är ni som jobbar i skogen?

Skogsriska  
#520785 Om du har inblick i svenskt entreprenörskap och hur digitala tjänster används (samt vilka) men ännu inte svarat på enkäten så överväg gärna att ställa upp genom att svara på enkäten. Finnarna behöver några svar till innan de stänger den. Tack!

https://link.webropolsurveys.com/S/BC932F1C8B4C058A

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hur digitala är ni som jobbar i skogen?

Johnbeer  
#530562 Ibland är det en fördel och till och med nödvändigt för många yrken men behövs det inte eller är jag i skogen för nöje så försöker jag digitalisera av helt. :)

Avatar Fallback

Re: Hur digitala är ni som jobbar i skogen?

just_det  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#530575 Hittar ingen länk till enkäten??

Avatar Fallback

Re: Hur digitala är ni som jobbar i skogen?

Skogsriska  
#530600 Här är länken: https://link.webropolsurveys.com/S/BC932F1C8B4C058A

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hur digitala är ni som jobbar i skogen?

Johnbeer  
#534040 Var helt emot telefon ens i början, alltid på ljudlös i skog! Men det är nödvändigt för vissa det förstås men det förtar känslan av att va i skogen anser jag själv.

Användarvisningsbild

Re: Hur digitala är ni som jobbar i skogen?

Brozzlaren  
#534051 Dom som fastnat i nätet svarar kanske på enkäten. Hur ska ni nå de övriga? Trovärdig forskning?
Mvh Börje.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).