Husqvarna 572XP

Kommentar  159 inlägg  51172 visn.  24 följer
Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 572XP

anersimyra  
martiniholma skrev:En suverän såg som jag trivs fantastiskt bra med. Här med 24" och C85

Aj aj aj..akta ryggen..det där ” muskedundret ” måste du vila mot stammen och manövrera med benen.. :shock:

Husqvarna New generation chainsaws 2020

röjar kalle  
#527867 Gammal och klen det är vad du är Käre Anders.Här ser du en grabb men stake :Det bådar gott inför framtiden. :wink:

martiniholma  
#527870 Hehe, det som är det fina, den väger inte mycket mer än min 560 ;) Det framgår kanske inte så tydligt, men den kasar ofta på stammen och stöttas på benet, men det är inte alltid det smidigaste i knölig terräng. Man får anpassa sej.

martiniholma  
röjar kalle skrev:Gammal och klen det är vad du är Käre Anders.Här ser du en grabb men stake :Det bådar gott inför framtiden. :wink:

👍🏻😂

Användarvisningsbild

anersimyra  
Här visar ” gamle Sören “ sin fina kvistningsteknik, och sin skojiga ” svinglisch ”.. :-bd

röjar kalle  
#527875 [quote="martiniholma"]Hehe, det som är det fina, den väger inte mycket mer än min 560 ;) Det framgår kanske inte så tydligt, men den kasar ofta på stammen och stöttas på benet, men det är inte alltid det smidigaste i knölig terräng. Man får anpassa sej.[/quote Jag har en 2260 den är min klätter såg vid sektion fällning. :grin:

martiniholma  
röjar kalle skrev:
martiniholma skrev:Hehe, det som är det fina, den väger inte mycket mer än min 560 ;) Det framgår kanske inte så tydligt, men den kasar ofta på stammen och stöttas på benet, men det är inte alltid det smidigaste i knölig terräng. Man får anpassa sej.[/quote Jag har en 2260 den är min klätter såg vid sektion fällning. :grin:

Låter bra! Fint när det tuggar undan 👍🏻😁

Hema  
anersimyra skrev:https://youtu.be/xX9Xj0faq3g Här visar ” gamle Sören “ sin fina kvistningsteknik, och sin skojiga ” svinglisch ”.. :-bd

Kanon och lite Hans Roslingsvengelska. 👍

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#527881 Bra video typisk amerikansk med advarsler i fleng. Hovedrolleinnhavaren snakka engelsk i beste Thor Heyerdahl stil for dei som har hørt han.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).