Socialt (mer om oss)

Månadens bild september 2018 [Tävling]

21 inlägg 4964 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

anersimyra  
#524439
halvproffs skrev:
anersimyra skrev:Nja..så jäkla noga är det inte... :smile: vi andra deltagare kan väl härmed besluta att det gick till omröstning och att din bild då erhöll flest poäng efter omröstning. Kanske kan det bli en hint till politikerflocken hur enkelt man kan lösa en uppstådd situation.. :ymparty: :-bd


Absolut! Har själv inte sett bilden. Har varit dålig på att kolla. Ber om ursäkt om skämtet gick fel!
själv tyckte jag att din kommentar var rolig och lätt att förstå, det finns alltså inget att be om ursäkt för.. :-bd

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

Fredrik Reuter  
#524449 Hej,
Det var ju synd att det inte var jag som var på Foo Fighters, hade gärna sett dem live och träffat dig bax. 👍

Jag kollade som hastigast i förra månadens tävlingstråd och den är nu orörd sedan jag låste den. Då hade Bax bild 6 gilla och genom det mest. Om det tillkommit gillamarkeringar efter månadens utgång så är det mitt fel som inte låste tråden vid månadens utgång.

Jag får bättra mig på att låsa trådar det datum som skrivs ut och jag hoppas att ni kan ursäkta detta denna gång.

Det borde kunna komma in många fina bilder nu i september. Ta dig gärna tiden och ladda upp just din bild, och glöm ej heller att gilla! 👍

   TS
Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#524479 Nu vill jag inte vara den som är den, men en liten finslipning av röstningsförfarandet vore kanske bra.
Jag tänker mig en modell där alla får bidra med sina bästa bilder under månaden och sen låses tråden för inlägg
och en tabell där man får lägga 10 poäng fördelat eller i klump på de/den bästa bilden/bilderna.
Eller nåt i den stilen.
Som det är nu så är det fördel att lägga sin enda bild tidigt på månaden och det tycker jag är fel.

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#524905 Den gamla vajerkranen i motljus. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

JensSkoog  
#524916


Mycket snyggt i skogen nu :wink:

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#526627 Tycker tråden har tappat tempo. :smile:

Nån som sitter å trycker på en liten spurtrökare?

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).