Socialt (mer om oss)

Månadens bild september 2018 [Tävling]

21 inlägg 4966 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Månadens bild september 2018 [Tävling]

Fredrik Reuter  
#523502 Här är vår tävlingstråd för september månads skogsbild på skogsforum 2018.
Det är i denna tråd du som medlem enkelt kan ladda upp en skogsbild du tagit och vara med i tävlingen om september månads bästa skogsbild på skogsforum.

Här nedan är vinnaren under augusti 2018, grattis @bax.

Du röstar genom att gilla det inlägg som din favoritbild finns i. Vinnare utses av Skogsforum den 30 Augusti 2018.

Krav för bild som ska vara med i tävling denna månad:
- Måste vara en bild med skoglig anknytning och med anknytning till årstiden (september).
- Bilden måste så klart följa våra forumregler.
- Det behöver givetvis inte vara en bild tagen av ett proffs, enda tekniska kravet är att bilden ska vara större än 1920x1080 i storlek (pixlar).
- Max en bild per användare och tävlingsomgång.

Tipsa gärna nära och kära om tävlingen, ju fler som hakar på, desto roligare får vi!

Mer info finns i tråden Ny tävling - månadens skogsbild, det är också i den tråden som vi kan diskutera bilder, denna tråd är en tävlingstråd där enbart bilder laddas upp (som sedan gillas).

ÖS på med bilder nu gummor och gubbar, vi vill se riktigt fina sommarbilder från skogen!




   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

Samlarn  
#523515 Hugga pass hör årstiden till och det hjälper till att freda fina tallar som dessa. Se även timmersaxen i torrstubben, den har suttit där länge :d

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

anersimyra  
#523773 ” vinnande ” bild för augusti hade 4 gilla vid tävlingens utgång..augusti månad hade tre bilder med vardera 5 gilla, resultatet blev således 3 st vinnarbilder.. :d :d :d

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

ananders  
#523976 Hittade ett getingbo på en högstubbe.

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

halvproffs  
#523998
anersimyra skrev:” vinnande ” bild för augusti hade 4 gilla vid tävlingens utgång..augusti månad hade tre bilder med vardera 5 gilla, resultatet blev således 3 st vinnarbilder.. :d :d :d

Bax växtkraftsbild från brandområdet hade 6 gilla den.!?

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#524001
F18 och månen vakar över Sverige.


Och snabbt flög den åxå

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

anersimyra  
#524002
halvproffs skrev:
anersimyra skrev:” vinnande ” bild för augusti hade 4 gilla vid tävlingens utgång..augusti månad hade tre bilder med vardera 5 gilla, resultatet blev således 3 st vinnarbilder.. :d :d :d

Bax växtkraftsbild från brandområdet hade 6 gilla den.!?

Nej, den hade 4 gilla vid månadens slut och fick 2 gilla den 1/9.. :d

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

halvproffs  
#524005 Ska vi slå oss ihop Anders och framföra våra konspirationsteorier?
Jag tror att Fredrik är släkt med vinnaren. Vad tror du Anders? Obs lite ironi blandat med lite satir 😉

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

anersimyra  
#524007
halvproffs skrev:Ska vi slå oss ihop Anders och framföra våra konspirationsteorier?
Jag tror att Fredrik är släkt med vinnaren. Vad tror du Anders? Obs lite ironi blandat med lite satir 😉

:lol: nja, det är inte så noga, men jag tyckte det var kul med tre ” vinnande ” bidrag vid månadens slut.. :ymparty: :ymparty: :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

Fredrik Reuter  
#524027 Hej,
Vi kan gräva i detta, om det blivit fel så får vi ordna till det.
Tyvärr får det vänta lite, nu tar Gallringsdagarna väldigt mycket tid...

   TS
Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

Bax  
#524389
halvproffs skrev:Ska vi slå oss ihop Anders och framföra våra konspirationsteorier?
Jag tror att Fredrik är släkt med vinnaren. Vad tror du Anders? Obs lite ironi blandat med lite satir 😉


Den teorin kan jag döda direkt, jag känner inte Fredrik överhuvudtaget :smile:
(jag känner ingen alls irl på det här forumet)
Dock trodde jag att jag såg honom på Foo Fighters-konserten i somras, blev tvungen att fråga, men det var en look-alike.
Hoppas det reds ut, jag vill inte vinna nåt jag inte förtjänar att vinna.

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

anersimyra  
#524398 Nja..så jäkla noga är det inte... :smile: vi andra deltagare kan väl härmed besluta att det gick till omröstning och att din bild då erhöll flest poäng efter omröstning. Kanske kan det bli en hint till politikerflocken hur enkelt man kan lösa en uppstådd situation.. :ymparty: :-bd

Avatar Fallback

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

Ådii  
#524404 Mitt bidrag tagen 1.9 på Metko :smile:

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

halvproffs  
#524406
anersimyra skrev:Nja..så jäkla noga är det inte... :smile: vi andra deltagare kan väl härmed besluta att det gick till omröstning och att din bild då erhöll flest poäng efter omröstning. Kanske kan det bli en hint till politikerflocken hur enkelt man kan lösa en uppstådd situation.. :ymparty: :-bd


Absolut! Har själv inte sett bilden. Har varit dålig på att kolla. Ber om ursäkt om skämtet gick fel!

Användarvisningsbild

Re: Månadens bild september 2018 [Tävling]

Bax  
#524429 Det är lugnt, jag förstod att det var ett skämt.
Åter till bilderna.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).