Öppna kategorin

Undersökning om hur det är att jobba i skogen idag

5 inlägg 2528 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Undersökning om hur det är att jobba i skogen idag

andersbranden  
#522580 Hej alla!
Jag och en vän håller på att bygga en tekniktjänst för skogsbruk, till exempel kommer det finnas funktioner som gör det lättare att få fram information om sin skog, se hur den växer, kontrollera avverkningar, leta efter skador eller sjukdomar. Men för att få till en bra tjänst som inte blir en skrivbordsprodukt som löser något problem ingen har så behöver vi lära oss mer om hur det är att vara skogsägare, förvaltare eller entreprenör i skogen idag. Därför har vi tagit fram en liten undersökning. Skulle vi vilja gå in och göra den vore vi oändligt glada och kommer självklart uppdatera om hur det går med tjänsten.

Här är länken till undersökningen:
https://goo.gl/forms/hgVdLr3xULusQ0wz1

Stort tack!
/Anders

(Om detta bryter mot forumreglerna får admin självklart radera statusen)



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Undersökning om hur det är att jobba i skogen idag

Hunnern  
#523268 Funkade dåligt att svara... kan ju bara välja ett alt.

Användarvisningsbild

Re: Undersökning om hur det är att jobba i skogen idag

andersbranden  
#523276 Edit: Råkade svara utan citat.
Senast redigerad av andersbranden fre 31 aug 2018, 13:35, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Undersökning om hur det är att jobba i skogen idag

andersbranden  
#523277
Hunnern skrev:Funkade dåligt att svara... kan ju bara välja ett alt.


På frågan som vilken är din uppgift i skogen? Svara på det som huvudsakligen stämmer.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Undersökning om hur det är att jobba i skogen idag

andersbranden  
#526102 Jag pingar igång den gär tråden och ger lite mer information. Vi håller på att ta fram en tjänst för att hjälpa skogägare, -förvaltare och entreprenörer att jobba med drönare. Dagens appar för drönare innehåller sällan någon funktionalitet som är användbar i skogen och det jobbar vi på att förändra. Så, vill ni veta mer är det bara att svara på undersökningen så kommer vi höra av oss till dig när vi har mer information.
Allt gott!
/Anders

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).