Skojigt/Galet

På spåret

71 inlägg 21906 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: På spåret

Sundhult  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52220 Min fru tyckte det var perfekt med Luuk, efter som det uttalas lok...

//.D

Elmia
Användarvisningsbild

Re: På spåret

trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52266 Jag tycker också att Luuk är klockren på det jobbet. Såklart svårt att axla det jobbet men är det nån som kanske kan klara det är det han. Allt han gjort utom melodifestivaln har ju varit rätt bra.

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Thunborg  
#52302
GremoNiclas skrev:OKEJ. Nu har ni "spårat"( :lol: ) ur. Vette tusan vem som är lämplig som domare. Kvittar nog. Känns inte riktigt bra med Luuk som ledare. Eller är det jag som är nåååågot konservativ... :???:

Funderade på om man kan göra ett På Spåret "Skogsedition" här på forumet. Vet dock inte hur man ska "skoga" till det.


Det blir ju ganska lokalt och sen borde det heta " I Spåren" :lol: Och dommare är ju solklar , en till röst på Silverstet :lol:
Nu har jag ju inte sett ett enda avsnitt denna säsong 8)

Avatar Fallback

Re: På spåret

valmet901  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52304
MasseyFerguson skrev:Säger bara Hellre Luuk än Mede


Håller med Mede i melodifestivalen är tusan det sämsta jag sett.

Om hon skulle vart med i på spåret skulle det snarare blivit ett skämtprogram 😡

Användarvisningsbild

Re: På spåret

totte  
#52312
Thunborg skrev:
GremoNiclas skrev:OKEJ. Nu har ni "spårat"( :lol: ) ur. Vette tusan vem som är lämplig som domare. Kvittar nog. Känns inte riktigt bra med Luuk som ledare. Eller är det jag som är nåååågot konservativ... :???:

Funderade på om man kan göra ett På Spåret "Skogsedition" här på forumet. Vet dock inte hur man ska "skoga" till det.


Det blir ju ganska lokalt och sen borde det heta " I Spåren" :lol: Och dommare är ju solklar , en till röst på Silverstet :lol:
Nu har jag ju inte sett ett enda avsnitt denna säsong 8)


Domare i lokalvarianten: Slurfi

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Thunborg  
#52316
totte skrev:
Thunborg skrev:
GremoNiclas skrev:OKEJ. Nu har ni "spårat"( :lol: ) ur. Vette tusan vem som är lämplig som domare. Kvittar nog. Känns inte riktigt bra med Luuk som ledare. Eller är det jag som är nåååågot konservativ... :???:

Funderade på om man kan göra ett På Spåret "Skogsedition" här på forumet. Vet dock inte hur man ska "skoga" till det.


Det blir ju ganska lokalt och sen borde det heta " I Spåren" :lol: Och dommare är ju solklar , en till röst på Silverstet :lol:
Nu har jag ju inte sett ett enda avsnitt denna säsong 8)


Domare i lokalvarianten: Slurfi[/quote

Men han höjer väl inte ribban, jag menar det är väl inget höja ribban .... eh han har väl inte schysta rattar :surp:
=))

Avatar Fallback

Re: På spåret

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52318
GremoNiclas skrev:OKEJ. Nu har ni "spårat"( :lol: ) ur. Vette tusan vem som är lämplig som domare. Kvittar nog. Känns inte riktigt bra med Luuk som ledare. Eller är det jag som är nåååågot konservativ... :???:

Funderade på om man kan göra ett På Spåret "Skogsedition" här på forumet. Vet dock inte hur man ska "skoga" till det.


jag ser nästan aldrig "vanlig tv" utan mest typ: discovery alla deras och t.e.x national geograpic channel o.s.v

man är väl inte "normal" ... men jag är sååå j-vla less att se alla dessa fornminnen / wannabees till programledare ... finns det verkligen inga nya människor som har utbildat sig i detta yrke ?? .. så fort det ska ske ett utbyte av programledare så letar man efter nåt gammalt ?? .. jag menar herregud ... hur länge ska vi måsta se alla dessa "uttjatade" och sega människor som hoppar mellan jobben i olika kanaler och ständigt flanerar i kvällspressen och dyl, ...vad ska producenterna ta sig till när dessa är förbrukade ?? , vilket jag tycker att dom redan är .. nej fy f-n ..in med nytt folk i televisionen alla kategorier

men ett på spåret "skogsedition" lät j-vligt skojigt .. :-bd

Användarvisningsbild

Re: På spåret

totte  
#52322
"spindeln" skrev:men ett på spåret "skogsedition" lät j-vligt skojigt .. :-bd


Då kan vi ha dej till programledare, det blir säkert succé, om du bara inte blåser snus på kameralinsen :D

Användarvisningsbild

Re: På spåret

totte  
#52324
Thunborg skrev:Men han höjer väl inte ribban, jag menar det är väl inget höja ribban .... eh han har väl inte schysta rattar :surp:
=))


Vi väntar med spänning på vad Skotartjejen har att säga om detta 8)

Avatar Fallback

Re: På spåret

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52332
totte skrev:
Thunborg skrev:Men han höjer väl inte ribban, jag menar det är väl inget höja ribban .... eh han har väl inte schysta rattar :surp:
=))


Vi väntar med spänning på vad Skotartjejen har att säga om detta 8)


hmm! jag kan vädra lite fula influenser här =)) och nog för att man kan vara rätt kvick i käften så tror jag att det redan där skulle SPÅRA UR =)) =))

Avatar Fallback

Re: På spåret

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52334 men å andra sidan så skulle man väl kunna "skaka fram" en och annan snygg "sidekick" till "thunborgs" belåtenhet =)) =)) B-)

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Skotartjejen  
#52352 Mig rör det inte i ryggen hur snygg denna dära sidekicken är! Thunborg är inte förbjuden att titta :lol: . Men röra är ajja bajja 😡 !

Men om det är både rattar och ribba vete tusan om jag vill veta mer vad ni har för planer, hua låter otäckt :???:

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52354
Skotartjejen skrev:Mig rör det inte i ryggen hur snygg denna dära sidekicken är! Thunborg är inte förbjuden att titta :lol: . Men röra är ajja bajja 😡 !

Men om det är både rattar och ribba vete tusan om jag vill veta mer vad ni har för planer, hua låter otäckt :???:

Får jag vara domare så är det lugnt vettu.

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Magnus M  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52610 Jag måste säga att jag tycker det är synd att förstöra ett bra program med att byta programledare sådär. Bättre då att lägga ner det o ge Luuk ett nytt koncept som han kan jobba fram till en succe. Fattar inte varför man till varje pris ska försöka hålla liv i allting. Fram med nya ideer istället. Lite som alla lördagsunderhållningar som fanns förr, t.ex. Kryzz o 24 karat o dom. Nytt folk med nytt koncept o kör ett tag o sen nytt igen.

Magnus M

Avatar Fallback

Re: På spåret

matz  
#52620 Fram med nya ideer istället. Lite som alla lördagsunderhållningar som fanns förr, t.ex. Kryzz o 24 karat o dom. Nytt folk med nytt koncept o kör ett tag o sen nytt igen.
If you always do what you always did, you'll always get what you always got.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).