Socialt (mer om oss)

Äntligen skog

7 inlägg 2393 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Äntligen skog

erik  
#522713 Hej forumister!
Efter åratal av letande, några förlorade budgivningar och annat som bara fått tiden att gå skrev jag igår kontrakt på en bit egen skog. Min första skog. Känns helt fantastiskt. Att förklara det här är väl i och för sig att predika för redan frälsta. :)

Tänkte i alla fall att det är dags, efter tretton år av läsande, att ta bladet från mun och skriva några inlägg också. Börjar här i socialt med ett litet "hej", men det kommer nog komma massor av frågor och funderingar spritt över många kategorier från mig den närmsta tiden, nu när jag faktiskt har något att fråga om.

Kul att vara här!

//Erik



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Äntligen skog

Umea  
#522717 Stort Grattis och Lycka till !

Hoppas du får njuta av många härliga och fina kvalitets stunder i skogen.

Hälsningar från Umeå

Användarvisningsbild

Re: Äntligen skog

Göt  
#522718 Å va roligt lycka till :-bd

Användarvisningsbild

Re: Äntligen skog

MilanJo  
#522719
erik skrev:Hej forumister!
Efter åratal av letande, några förlorade budgivningar och annat som bara fått tiden att gå skrev jag igår kontrakt på en bit egen skog. Min första skog. Känns helt fantastiskt. Att förklara det här är väl i och för sig att predika för redan frälsta. :)

Tänkte i alla fall att det är dags, efter tretton år av läsande, att ta bladet från mun och skriva några inlägg också. Börjar här i socialt med ett litet "hej", men det kommer nog komma massor av frågor och funderingar spritt över många kategorier från mig den närmsta tiden, nu när jag faktiskt har något att fråga om.

Kul att vara här!

//Erik

Wow!! Stort grattis :d

Avatar Fallback

Re: Äntligen skog

Chainsaw Charlie  
#522720 Grattis och välkommen till forumet!

Användarvisningsbild

Re: Äntligen skog

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#522721 Grattis till skogsägandet och välkommen till Skogsforum. 🤗 :-bd
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Äntligen skog

halvproffs  
#522727 Otroligt skönt när en dröm går i uppfyllelse! Grattis och fråga på här när du är osäker 👍

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).