Öppna kategorin

Träff i norra halland och omnejd

80 inlägg 17845 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Träff i norra halland och omnejd

skogsbjörn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#520456 Jag kommer gärna om det blir 2 september! Bor i Horred

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Träff i norra halland och omnejd

Torbjörn Johnsen  
#520460 Kul initativ! Jag försöker hänga på för att få med lite sfo-ansikten på bild och skriver lite från dagen :grin:

Användarvisningsbild

Re: Träff i norra halland och omnejd

rejser  
#520462 Hade det varit av intresse att åka igenom en skogsfastighet, titta lite på olika bestånd och bolla ideér om hur man borde göra?
Lite som ett diskussions-underlag.
Misstänker att om det är 10 personer får man 10 förslag på vad man ska göra, hur många stammar man ska lämna osv.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Träff i norra halland och omnejd

Skogrates  
#520470 Låter kul! Jag intresseanmäler mig.

Användarvisningsbild

Re: Träff i norra halland och omnejd

rejser  
#520480 Ett förslag på dagen.

13-14, samlas dom som vill i Nösslinge
14 vi åker med bilar och stannar här och var för att titta på skogsfastighet, olika typer av områden och diskutera och tjöta. Folk har med sig lite fika och vi tar den vid lämpligt tillfälle. Finns många möjligheter till bad om det är varmt.
18 åker vi mot varberg.
18:30 bokat bord på t.ex. restaurang Zorba i Varberg, bra mat, trevlig atmosfär och priser som inte ger någon ångest.
https://www.zorba-varberg.se/

Finns intresse kan vi bjuda med lite virkesköpare från olika företag.

Skriv gärna under här om ni vill vara med, kan, hur många. Eller generella åsikter.

   TS
Avatar Fallback

Re: Träff i norra halland och omnejd

skogslaban  
#520487 Jag kan tyvärr inte den 2 september, får komma med nästa gång. Tycker att det är ett fantastiskt bra initiativ.

Användarvisningsbild

Re: Träff i norra halland och omnejd

rejser  
#520492
skogslaban skrev:Jag kan tyvärr inte den 2 september, får komma med nästa gång. Tycker att det är ett fantastiskt bra initiativ.


Tråkigt, får se om många inte kan, då kanske det blir den 1:a.
Annars blir det nästa gång ;)

   TS
Avatar Fallback

Re: Träff i norra halland och omnejd

frågande och vetande  
#520516 Mycket trevligt upplägg! Själv kan jag både den 1:a och 2:a september. Så jag rättar in mig i ledet efter andras önskemål!

Avatar Fallback

Re: Träff i norra halland och omnejd

kummander  
#520544 Jag är också intresserad beroende på när det blir.

Användarvisningsbild

Re: Träff i norra halland och omnejd

rejser  
#520545
kummander skrev:Jag är också intresserad beroende på när det blir.


Arbetshypotesen för stunden är den 2:a.

Har uppdaterat första posten med intresserade och datum och info som vi kör på än så länge.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Träff i norra halland och omnejd

hlb  
#520608 Jag kan komma både första och andra sept.

Avatar Fallback

Re: Träff i norra halland och omnejd

Hema  
#520615 Kan lämna ett preliminärt ja. Hellre lördag än söndag.

Avatar Fallback

Re: Träff i norra halland och omnejd

certis  
#520616 jag kan dom datumen och jag jobbar som virkesköpare i ditt område så jag hoppas att jag får följa med ändå :grin:

Användarvisningsbild

Re: Träff i norra halland och omnejd

rejser  
#520619
certis skrev:jag kan dom datumen och jag jobbar som virkesköpare i ditt område så jag hoppas att jag får följa med ändå :grin:


:) Bara att dyka upp, har vi träffats nyligen tro? Vi har pratat med en del köpare senaste tiden för ett grovt bestånd.
Kommer kanske dyka upp lite kollegor till dig från olika företag så vi kan pitcha er mot varandra

   TS
Användarvisningsbild

Re: Träff i norra halland och omnejd

rejser  
#520621 Jag tänker att vi spikar om det blir 1:a eller 2:a på söndag. Så har folk lite tid att komma med önskemål samtidigt som det är lite tid innan.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).