Skojigt/Galet

På spåret

71 inlägg 21900 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

På spåret

GremoNiclas  
#51656 Finns det nån mer än jag som är såld på tv-programmet På Spåret?
Igår var det ju final och den var lika lysande som alla tidigare avsnitt. Synd att Hans Rosenfeldt fick hjärnsläpp på sista resan och klämmer ur sig Hartcastle, eller vad han sa.

Nu till problemet. Ingvar Oldsberg lämnar programmet!!! :surp: 😡 Och dom funderar på att ta in nån annan programledare!!!
Man kan inte ersätta Ingvar och Björn på något vis. Dom är för briljanta.
SVT tabbade sig när dom inte skrev livstidskontrakt med Ingvar o Björn. För det är ju dom som är På Spåret. Serien bör gå i graven med dom.
Vad ska man slänga in för tomte som ersättare? Sverker "Mr. Plus" Olofsson? Nä, det funker inte.
Det känns lite tungt må ja säga. :sad:



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: På spåret

Fredrik Reuter  
#51678 Hej,
Jag gillar också På Spåret skarpt.

Såg i nåt panelprogram i TV och de trodde Lasse Kronér var hetaste kandidaten... %-(

Avatar Fallback

Re: På spåret

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#51682 Jag vet inte hur många "yngre" som gillar det, men jag blir 22 och tycker det är helt okej++ så att säga, och som ovan skriver så går det inte att ersätta dem!

Det blir ju som bingolotto, det gick ju inte att ersätta loket [-x

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Sundhult  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#51712 Hur var det pratades när Peter Harrysson skulle lämna över till Peter Settman i "Så skall det låta"?


Jag skulle vilja se Stefan Holm som programledare eller domare. Lasse Kronér får gärna fortsätta med "Doobidoo", och om han skall vara med i "På spåret" blir det för mycket. Varför bara män som ligger på förslag? Varför inte Johan Wester och Anne Lundberg som vunnit.

Ok, kör med Johan Wester som programledare och Stefan Holm som domare.

//.D

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Torparn79  
#51713 finns ju bara ett klockrent radarpar, Filip Hammar och Fredrik Wikingson.

visst finns risken att det blir tramsigt men jag tror att dom lockar till sig en större publik, om det nu går..

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Sundhult  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#51718 Filip och Fredrik.... Nä tack!

//.D

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Torparn79  
#51719
Sundhult skrev:Filip och Fredrik.... Nä tack!

//.D


varför icke??

Användarvisningsbild

Re: På spåret

The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#51725
Torparn79 skrev:
Sundhult skrev:Filip och Fredrik.... Nä tack!

//.D


varför icke??

Nä det blir för mycket .. settman i kvadrat eller kubik, [-x så ska det låta bytet var ingen succe´men detta skulle bli natta precis.
8-} [-(
Därmed inkasserar jag 500 gubbpoäng! :D :ymparty:

Avatar Fallback

Re: På spåret

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#51730 Peter Apelgren!!

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Sundhult  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#51750
Torparn79 skrev:
Sundhult skrev:Filip och Fredrik.... Nä tack!

//.D


varför icke??


Låt de tramsa i Femman. De kan vara lite småroliga i bland, fast personligen tycker jag oftast att det är för mycket. Det de lever på är att försöka ligga på gränsen i olika sammanhang.

"På spåret" är en för bra grundidé för att tramsa bort.

Däremot tycker jag att Settman axlat rollen i "Så skall det låta" helt okej. Trodde inte det skulle bli så bra. Han är ju ingen stor sångare, men leder programmet galant.

//.D

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#51770 Iden med Stefan Holm som dommare var inte så tokig.

Sen som programledare måste det ju vara en tågfantast... Stig H Olsson från Sällskapsresorna kanske? :lol:

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Torparn79  
#51777
Sundhult skrev:
Torparn79 skrev:
Sundhult skrev:Filip och Fredrik.... Nä tack!

//.D


varför icke??


Låt de tramsa i Femman. De kan vara lite småroliga i bland, fast personligen tycker jag oftast att det är för mycket. Det de lever på är att försöka ligga på gränsen i olika sammanhang.

"På spåret" är en för bra grundidé för att tramsa bort.

Däremot tycker jag att Settman axlat rollen i "Så skall det låta" helt okej. Trodde inte det skulle bli så bra. Han är ju ingen stor sångare, men leder programmet galant.

//.D


de flesta sa ju samma sak som du säger nu om Settman oxå, att han skulle tramsa bort Så ska det låta.

Filip och Fredrik skulle nog koppla på en lite seriösare sida om dom fick chansen att leda På spåret, Boston teaparty visar ju att dom kan vara seriösa ibland, det är inte ett seriöst program i sig men dom visar ju en annan sida av sig själva.

hur som helst så är det oerhört skärpta grabbar.

Stefan Holm, ja varför inte, men då ska ju han och hans pappa analysera sönder alla program på lördagförmiddagarna sen... :lol:

Avatar Fallback

Re: På spåret

MasseyFerguson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#51799 Jag tror filip och fredrik skulle klara På Spåret galant. I och för sig är jag bara 19 år så jag är lite mer uppvuxen med deras typ av humor.
Titta bara på hur de sköter sig när dom tävlar. Det flamsas och tramsas men dom ligger oftast rätt i sina svar :shock:

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Hagen  
#51868
Sundhult skrev:Jag skulle vilja se Stefan Holm som programledare eller domare. Lasse Kronér får gärna fortsätta med "Doobidoo", och om han skall vara med i "På spåret" blir det för mycket. Varför bara män som ligger på förslag? Varför inte Johan Wester och Anne Lundberg som vunnit.

Ok, kör med Johan Wester som programledare och Stefan Holm som domare.

//.D

Görbra idé faktiskt. Wester är ju rolig som få och skulle, trots att han inte är göteborgare, kunna spinna vidare på Oldsbergs ordvits-humor fast på sitt eget vis.

Användarvisningsbild

Re: På spåret

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#51873 Silvstedt & Lampenius?

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).