Socialt (mer om oss)

Maskinträff i Rämmen 2018

24 inlägg 6472 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Maskinträff i Rämmen 2018

Samlarn  
#517838 Ja du @totte det är bara att inse att man är obotlig, denna kom hem nu ikväll.

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Maskinträff i Rämmen 2018

totte  
#517844 Den du, den är riktigt fin! :-bd :grin:

Användarvisningsbild

Re: Maskinträff i Rämmen 2018

Samlarn  
#517935 Tusen tack @backman för att du kom till Rämmen och vår maskinträff och visade upp dina fantastiska sågar, hoppas även du hade en trevlig dag.

   TS
Avatar Fallback

Re: Maskinträff i Rämmen 2018

backman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#517957 Det va en bra dag i vanlig ordning, bra hjälp och trevligt folk många kommentarer och frågor av olika slag. Gamla traktorer och maskiner väcker minnen om tider som flytt. Nu ska jag gå ut och plocka av släpet och Tacka för i år.

Användarvisningsbild

Re: Maskinträff i Rämmen 2018

Fredrik Reuter  
#517978 Hej,

Likt traditionen hade jag inte möjlighet att komma detta år heller. 😢

Det är på nåt konstigt sätt alltid mycket denna tid på året och det blir familjen som får företräde med födelsedagskalas, sommarlov och hemmafixande.

Det hade varit otroligt intressant och kul att varit hos er, rapportera gärna med mer bilder om ni har!

👍 🚜 🚜 🛠️

Avatar Fallback

Re: Maskinträff i Rämmen 2018

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#518082
Samlarn skrev:Hua :(( idag blev det visst inköp, hade ju slutat köpa saker, trodde jag, så det blev denna plus en till.

Heder åt dig som befriar Göran från lite bråte :wink:

Användarvisningsbild

Re: Maskinträff i Rämmen 2018

Samlarn  
#518134 Reportage i lokaltidningen, som ni ser är även en SFO kändis med :-bd

   TS
Användarvisningsbild

Re: Maskinträff i Rämmen 2018

totte  
#518153 Trevligt att se! Verkar varit en mycket fin tillställning, mycket att se och mycket som händer :-bd

Användarvisningsbild

Re: Maskinträff i Rämmen 2018

Samlarn  
#518178 Vi försöker hålla igång maskinerna lite så det inte bara är att gå runt och glo på rader av järnskrot. Va 70 maskiner plus motorsågar och några gamla bilar så för att vara en liten klubb ute i ödemark så är vi nöjda. Kom nog ca 5-600 besökare och det är nog vad vi klarar av att hantera på ett bra sätt så det blir tid att prata och köra maskiner.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).