Skogsekonomi

Digital skogsägare från LRF?

18 inlägg 7094 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Digital skogsägare från LRF?

Johan_84  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#517488 Finns ju speedledger till flertalet banker, bokföringen är direkt kopplat mot bankkontot, borde ju förenkla en del.
Någon som använder det? Testade bara kort men trivdes inte med programmet.

Landshypotek Bank
Användarvisningsbild

Re: Digital skogsägare från LRF?

Camaro1969  
#517489 jag har testat speedledger och föredrar tex fortnox. billigare + bättre.

och även hos fortnox kan man ha koppling mot bankkontot om jag förstod det rätt, (eller om det var någon liten manuell filinläsning, kanske via vissa banker)

Avatar Fallback

Re: Digital skogsägare från LRF?

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#517497
Johan_84 skrev:Finns ju speedledger till flertalet banker, bokföringen är direkt kopplat mot bankkontot, borde ju förenkla en del.
Någon som använder det? Testade bara kort men trivdes inte med programmet.

Kört speedledger några år för skogen och den är väl ok men dyr o fördelen är väl att summan gått in/ut från kontot finns där från början.
De envisas med skicka ut fakturan med förfallodag den 22 för dom vill ha autogiro istället för att erbjuda e faktura :???:
Fortnox kör jag för fiberföreningen och den kostar en hundring i månaden för bokföring och lika mkt till om du vill fakturera genom den.
Som smålänning betalar jag på helår och då är 12e månaden gratis :mrgreen:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).