Länkar

Våran hemsida under uppbygnad.

27 inlägg 9762 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Våran hemsida under uppbygnad.

totte  
#46975 :-bd Funkar fint nu, glöm inte att hålla koll på det där om du ändrar igen. Beroende på vad du har för program för att göra grejorna så finns det nog nån inställning nån stans för vad den skall lägga ut för encoding när den gör sidor. Hittar du nån sån, eller nån sidmall kan det ventuellt vara också så ställ om det där så slipper du trasslet sen.

Användarvisningsbild

Re: Våran hemsida under uppbygnad.

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#47058 :-bd här också. Ett annat tips kan vara att testa hur bra HTML-kod som ditt verktyg genererar. Kolla siter som t.ex. http://validator.w3.org/ där man får hjälp att hitta felektigheter. Vissa sidor fungerar t.ex. bra i IE men har inte korrekt HTML-kod och fungerar därmed inte bra i andra webläsare som är "bättre" på att korrekt tolka kod.

Användarvisningsbild

Re: Våran hemsida under uppbygnad.

Knegarn  
#51472 Nu har jag oxå knåpat ihopa ett början på en hemsida www.lkforest.net

Användarvisningsbild

Re: Våran hemsida under uppbygnad.

Thunborg  
#51490
Knegarn skrev:Nu har jag oxå knåpat ihopa ett början på en hemsida http://www.lkforest.net


Sidan ser ut och vara "utomordentligt välgjord" :lol:
Ärligt jag tycker den är skitfin 8)
Jag vill också ......

Användarvisningsbild

Re: Våran hemsida under uppbygnad.

totte  
#51492
Knegarn skrev:Nu har jag oxå knåpat ihopa ett början på en hemsida http://www.lkforest.net


Ser riktigt bra ut så långt, tror det blir en höjdare när det är klart. Gratulerar till "uppkomsten".

Har du något som liknar ett träd så vet vi vad som skall göras med det

Mycket bra slogan, den borde ni framhäva mer tycker jag!

Användarvisningsbild

Re: Våran hemsida under uppbygnad.

Knegarn  
#51493
Thunborg skrev:
Knegarn skrev:Nu har jag oxå knåpat ihopa ett början på en hemsida http://www.lkforest.net


Sidan ser ut och vara "utomordentligt välgjord" :lol:
Ärligt jag tycker den är skitfin 8)
Jag vill också ......
haha, lite humor måste man ju ha!

egentligen klarar nog du oxå av att göra en egen hemsida om du vill, jag är inte speciellt datakunnig. jag laddade ner programmet intellyweb från intellyweb.com en gång när jag kollade in ezzelinos hemsida. med det programet är det ganska enkelt att plocka in bilder och skriva texter.
Men sen var man ju tvungen att ha en server för sin hemsida och ett domän typ (.com) och det tipsade ezzelino mig om att fixa från one.com så då gjorde jag det. det finns säkert tusen andra sätt att göra en hemsida men sådär gjorde jag sittandes med laptopen i soffan :smile: jag har ju dåliga bilder ännu, bara dom som ja hade laddat från mobilen här under hösten. jag ska försöka uppdatera den med vettigare texter och bilder bara jag hinner.

Användarvisningsbild

Re: Våran hemsida under uppbygnad.

Knegarn  
#51494 Tack totte :grin: min sambo sa igår att jag är en idiot som skriver nått sånt, jag ska säga att du gillar den sloganen!

Användarvisningsbild

Re: Våran hemsida under uppbygnad.

Thunborg  
#51508
Knegarn skrev:Tack totte :grin: min sambo sa igår att jag är en idiot som skriver nått sånt, jag ska säga att du gillar den sloganen!


Den är klockren :lol: :lol: Det är ju sådana rimes man kommer ihog 8)

Användarvisningsbild

Re: Våran hemsida under uppbygnad.

totte  
#51509
Thunborg skrev:
Knegarn skrev:Tack totte :grin: min sambo sa igår att jag är en idiot som skriver nått sånt, jag ska säga att du gillar den sloganen!


Den är klockren :lol: :lol: Det är ju sådana rimes man kommer ihog 8)


Se så, då kan du hälsa sambon att nu är vi tre mot en :D Great minds think alike! 8)

Användarvisningsbild

Re: Våran hemsida under uppbygnad.

Lars-Erik Plåth  
#51675 hallo jag måste fråg men visst är chassit till huggen bygg på en cat/ eco-log :-\ 560/580

Användarvisningsbild

Re: Våran hemsida under uppbygnad.

Ezzelino  
#54140 Jaje men den e bygd på ett eco log rede

   TS
Användarvisningsbild

Re: Våran hemsida under uppbygnad.

Ezzelino  
#57605 Nya uppdateringar på lantbruk maskiner. kommer en ny film i veckan på nya huggen !!!

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).