ons 13 jun 2018, 22:20#514989
Jo men jag är lite härsken på Electrolux just nu, en support vars linje laggar så man pratar i mun på varandra, alla tre gånger jag ringde och som hänvisar till formulär på internet då Electrolux har släppt reservdelsmarknaden pga nåt jag inte minns vad han sa.
Återförsäljare med eget telefonnummer framgooglat av mig själv vars menyval leder till att man kopplas ner alla fjorton (!) gånger jag försökte, tillslut kom det ton och då var jag tillbaka hos Electrolux vilka menade att återförsäljaren inte hade ett telefonnummer pga endast en anställd, man måste alltså åka till åf och träffa dom. Helt ok tänker jag och sätter mig i bilen, åker 45 min enkel resa, möts av tre kontorsnissar, får reda på att det är kört pga alla nya kylar är hi-tech med minnes kort och allt vad det var.
Nä jag ska inte byta ner mig, helt rätt