Socialt (mer om oss)

En skogsbondes vardag

4050 inlĂ€gg 508137 visningar 117 följer Svara, dela mm...   
AnvÀndarvisningsbild

Re: En skogsbondes vardag

Erre  
#509860
JensSkoog skrev:Men jag saknar dig hĂ€r, @isteskog đŸ€—


Samma hÀr.
KĂ€nde att jag ville kolla av sĂ„ allt Ă€r bra med dig. đŸ€—

Elmia
AnvÀndarvisningsbild

Re: En skogsbondes vardag

sundelius  
#509912 Jag saknar ocksÄ din medverkan hÀr.
Eftersom jag vÀgrar Facebook sÄ kÀnns det som man missar vad du hÄller pÄ med :sad:

AnvÀndarvisningsbild

Re: En skogsbondes vardag

totte  
#509927
sundelius skrev:Jag saknar ocksÄ din medverkan hÀr.
Eftersom jag vÀgrar Facebook sÄ kÀnns det som man missar vad du hÄller pÄ med :sad:


+1 pÄ det!

Avatar Fallback

Re: En skogsbondes vardag

80-90  
#509928 +2

Avatar Fallback

Re: En skogsbondes vardag

isteskog  
#509933 Men snÀlla ni :lol: Man kan gÄ med i gruppen utan att se allt annat pÄ fb. Vet flera som bara Àr med i grupper. Som det Àr i dagslÀget sÄ finns det inte tid för att helhjÀrtat gÄ in för bÄde fb och Skogsforum. Men jag tycker att Fredrik och Torbjörn har med det mesta som skrivs om skogen, jag knycker dÀrifrÄn ibland .... :oops:
Tackar för omtanken frÄn de som saknat mig ..... vissa kanske tycker det Àr skönt ocksÄ :wink:
Och som sagt, jag följer Skogsforum som förr men kommenterar mindre och lÀgger in mindre. :smile:

   TS
Avatar Fallback

Re: En skogsbondes vardag

tallen100  
#509956 Synd att den dÀr fejsboken kom ivÀgen :wink:

Men dÄ vet vi iaf att du Àr kry och tittar till pÄ forat, men lite tomt har det blivit...... :smile:

Avatar Fallback

Re: En skogsbondes vardag

isteskog  
#512188 Det stormar kring Sebastian Kirppu igen! https://www.publikt.se/artikel/lansstyr ... mang-21412

   TS
AnvÀndarvisningsbild

Re: En skogsbondes vardag

Niking  Firar 10 Ă„r som aktiv medlem pĂ„ skogsforum! 
#512190 Det vore vÀl om Kirppu fick sparken denna gÄng!
/Niklas

Avatar Fallback

Re: En skogsbondes vardag

isteskog  
#512195 Ligger enligt mig i en grÄzon, han arbetar ju inte med de saker han hÄller pÄ med pÄ fritiden. Vart ska grÀnsen gÄ?

   TS
AnvÀndarvisningsbild

Re: En skogsbondes vardag

Niking  Firar 10 Ă„r som aktiv medlem pĂ„ skogsforum! 
#512216 Kirppus hobby skadar onekligen förtroendet för lÀnsstyrelsens oberoende.

Liknelse, Àr det ok att nÄgon aktiv nynazist jobbar pÄ t.ex. Migrationsverket?
/Niklas
Senast redigerad av Niking ons 16 maj 2018, 22:58, redigerad totalt 1 gÄng.

Avatar Fallback

Re: En skogsbondes vardag

isteskog  
#512219 JĂ€mförelsen Ă€r nog inte jĂ€mförbar enligt mig! Är det inte förbjudet att vara aktiv nynazist?

   TS
AnvÀndarvisningsbild

Re: En skogsbondes vardag

Niking  Firar 10 Ă„r som aktiv medlem pĂ„ skogsforum! 
#512220 Jag tror inte det Àr förbjudet i sig att vara aktiv nynazist, sÄ lÀnge du hÄller dig inom lagens rÄmÀrken. SÄ jÀmförelsen Àr högst relevant, anser jag.

Edit: Å i vart fall tycker jag inte att aktivister ska fĂ„ jobb pĂ„ nĂ„gra myndigheter.
/Niklas

Avatar Fallback

Re: En skogsbondes vardag

isteskog  
#542925 Kloka ord frÄn SkogsstyrelseHerman: https://skogsstyrelsenherman.wordpress. ... -jubileum/

   TS
AnvÀndarvisningsbild

Re: En skogsbondes vardag

sundelius  
#542974 Mycket bra

Avatar Fallback

Re: En skogsbondes vardag

JoTh  
#543062 Objektivt och roligt med lite positiva ordalag vad som verkligen har förbÀttrats under Ärens gÄng i skogsbruket.

Fredrik Reuter
Hej GÀst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gÀrna vilja tipsa dig om hur du kan fÄ ut mer av skogsforum. Klicka pÄ de knappar som passar dig hÀr intill (minifönster öppnas).