Skogsvagn (Huggarvagnar)

Nytt märkte på marknaden?

52 inlägg 32583 visningar 13 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Nytt märkte på marknaden?

LP576  
#509389 Respect!

FTG
Avatar Fallback

Re: Nytt märkte på marknaden?

Forestboy  
#509391 Samma höjd som 16.9-28

Avatar Fallback

Re: Nytt märkte på marknaden?

Forestboy  
#509392
20180410_182524.jpg

Avatar Fallback

Re: Nytt märkte på marknaden?

grevtech  
#519518 någon som har provat eller åtminstånde kikat lite närmare på en scandic vagn?
dags för farsgubben att byta ut patu:n och då dök scandic upp på blocket och måste säga att dom ser vettiga ut på bild, är bara priset rätt kanske man ska ta en tur till nås och kika närmare. eller är det någon här som har hunnit bilda sig en uppfattning om dom. är väl specifikt 8 tonnarn med 6,5m kran som är aktuellt.

Användarvisningsbild

Re: Nytt märkte på marknaden?

Stampep  
#532079 Hur gick det @grevtech? Kollade ni nått på scandic? Eller någon annan som provat? Svärfarfar är på g och ska byta ut vajerkranen och tänkte köpa kellfri.. [emoji848]

Användarvisningsbild

Re: Nytt märkte på marknaden?

nelson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#532106 Den enda Kellfrivagn jag kollat närmare på vår en 10 år gammal 8-tonnare med 5m kran.. Vagnen var sned, centrumramen hade vridit sig så grind och kran lutade snett i förhållande till boggien.. så tänk en gång extra innan ni handlar en Kellfri..

Användarvisningsbild

Re: Nytt märkte på marknaden?

Stampep  
#532109
nelson skrev:Den enda Kellfrivagn jag kollat närmare på vår en 10 år gammal 8-tonnare med 5m kran.. Vagnen var sned, centrumramen hade vridit sig så grind och kran lutade snett i förhållande till boggien.. så tänk en gång extra innan ni handlar en Kellfri..


Kollade på en ny kellfri på en mässa för 6-7 år sedan, därför jag inte vill att han köper en sådan[emoji6]
Vore intressant om någon kollat på/köpt en scandic om det är nåt bättre alternativ

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).