Avverkning (slutavverkning)

RH pusher

7 inlägg 4165 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

RH pusher

martini  
#505608 funderar på en ny , vilken skall man ta 4 eller 5:an eller lönar de sig att satsa rejält o köpa 6:an?



   TS
Iggesund Forest BlueLine skördarsvärd, Norrländsk urkraft
Användarvisningsbild

Re: RH pusher

källshult  
#505613 http://www.skogma.se/b2c/images/prodima ... 180080.jpg vad tro ni om en sådan fällkil i stället för en Rh pushar borde vara smidigare att hantera

Användarvisningsbild

Re: RH pusher

källshult  
#505616
1522265179_180080.jpg
en sån jag menade fins på skogma

Avatar Fallback

Re: RH pusher

Kristian84  
#506146 Vart ska du vara å använda puschern? Har en 6:a och den är alldeles för tung att bära med till skogen. Har inte känt på dom mindre men för skogsbruk skulle jag tippa på 1-3 skulle passa

Avatar Fallback

Re: RH pusher

bgl  
#506181 Med ettan kommer du långt. vid större behov kan röret överst ersättas med ett längre, en lättare lösning som kan ligga kvar i bilen oftast. Med ytterligare 2 m blir man nästan lika stark som den största.

Användarvisningsbild

Re: RH pusher

martini  
#506251 tänkt nog främst för gårds träd fällningar. har en 2:a men den börjar sjunga på refrengen i sista versen.....

   TS
Användarvisningsbild

Re: RH pusher

Hammaren  
#506280 Jag har en 5:a och är grymt nöjd med den, använder den vid specialfällningar, kring byggnader, ledningar, osv,

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).