Skogsekonomi

Hur arbetar ni med er skogsbruksplan?

20 inlägg 8417 visningar 12 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Hur arbetar ni med er skogsbruksplan?

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#502647 Det är den krönta planen som ligger till grund i certifieringen. Och det är den som kollas vid revision. Du kan inte heller byta målkod mm av samma anledning.

Landshypotek Bank
Avatar Fallback

Re: Hur arbetar ni med er skogsbruksplan?

Uffe  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#502690 Vet ni vad e-skog kostar? Jag använder en PC-skogversion som är ca 6 år gammal som jag köpte som offline, dvs ingen månadskostnad. Men jag saknar att kunna öppna planen i fält. Att kunna göra planering i fält är ju en dröm som eSkog verkar kunna uppfylla.

Användarvisningsbild

Re: Hur arbetar ni med er skogsbruksplan?

DrW  
#502697 Det är väl bara kartdelen som kostar 150kr per år på fastigheter under 100ha.

Användarvisningsbild

Re: Hur arbetar ni med er skogsbruksplan?

DrW  
#502699 Var någon startkostnad också men jag valde att låta dem digitalisera min plan men man kunde göra det själv också. Minns inte den kostnaden.

Användarvisningsbild

Re: Hur arbetar ni med er skogsbruksplan?

Johnnie  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#508217 En av familjens tre fastigheter har S-plan från Södra. På den fastigheten använder vi Södras app ihop med en platta eller mobil.
På de andra kör vi med en papperskopia och Södras app som back up för att få gränser och gpspunkten. Så jag slipper övertyga bröderna och far att vi är där vi är. ;)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).