Motorsåg och handhållet

Husqvarna 572XP

241 inlägg 77073 visningar 33 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 572XP

Sågomanen  
#497329 Det blir intressant när ni testat era 572:or ett tag vad ni tycker om dem men framförallt hur de håller. Jag valde en ny 576XPG framför 572XPG av den enkla anledningen att den nu är utprövad under åren. Den fungerar perfekt.

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Husqvarna 572XP

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#497471
Ferguson system skrev:
can skrev:Hadde penga til overs der eg jobba som måtte brukast opp i år, har derfor bestillt ei 572 xp med 20" Husqvarna X force sverd og den nya C 85 kjeda viss dei kunne skaffa ho sammtidig med sagå, ellers får da bli 73 lpx til den nya kjeme, bad om å få med ryttarmal og. Meininga at ho skal erstatta HVA 395 xp som me har no, ei veldig bra sag men den er temmelig tung, skulle ikkje vore kjøpt den gongen ei 372 hadde vore nok. Men gjort er gjort og spist er spist (sikkert berre nordmenn som forstår den) Like eigentlig ikkje å kjøpa produkt som er heilt nye, men håpar at me blir fornøyd, me lurte litt på om 18" toms hadde vore nok sverd eller rettare sagt eg lurt på da. Veit ikkje kor mange effektive tommar skjærelengde da er men la oss sei at 18 toms sverd gir 16 toms effektiv så har ein 32 tommar, men så fekk da blir 20" då siå den skal nesten utelukkandes brukast til felling og kapping, einaste ulempa eg ser i forhold til 18" med detta bruksområdet er pris (betyr ikkje noke for oss) spikar, fleire tenne å fila, samt vekt. Skulle eg hatt ho sjølv så hadde eg nok gått for 18" siå eg foretrekke forholdsvis korte sverd, men no fekk da bli 20" Skal eg vera ærlig så ser eg ikkje for meg at saga kjem til å bli så alvorlig mykje brukt siå da er helst gran som står på menyen, men eg har tenkt å bruka ho til da mesta av felling når ein kjeme på litt halvgrove trer og grovare, me går ikkje alltid så langt så da går ofta fint å bruka ei sag til felling/kapping og ei til kvisting. Har merka meg at stubbane har ein tendens til å bli lavare når ein felle med ei sag som er litt "oversiza" samt at da er mykje kjekkare å fella/kappa når da går skikkelig unna, har litt forventninga til den nya kjeda C85.


Gratulerer med ny sag :smile:

16" sverd med 8'er eller 9'er drev er en fin kombo på ei sånn sag. Blir bra fart på sakene da.


Skal prøva da tipset ditt til kvisting med 8 pins drev og 16 toms sverd viss eg berre like kjedå.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna 572XP

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#497479
Sågomanen skrev:Det blir intressant när ni testat era 572:or ett tag vad ni tycker om dem men framförallt hur de håller. Jag valde en ny 576XPG framför 572XPG av den enkla anledningen att den nu är utprövad under åren. Den fungerar perfekt.

Å kjøpa ein velprøvd modell er ganske så lurt ja, iverfall viss da skal betalast av eigen lomma, satsa på at dei har gjort jobben sin Husqvarna med den nye 572, er nå tung nok iverfall i forhold til 462 så bør vera solid bygd. Dei som høgge heile dagane får vel testa sagå ut, for min del blir da eit og Anna tre, men har plana om å bruka ho ein del. Er eigentleg meir spent på den nye kjeda C 85. Ei ny sag går da alltid ann å få tak i men er ikkje kvar dag da kjeme nye kjeder, iverfall ikkje som er berekna på da proffesjonelle msrkedet. Veit ikkje når Oregon kom med si H 30 kjeda men har for meg at da må ha vore på 80 talet eingong. Var borti ei temmelig gammal dolmar sag eingong, ei litå sag, den sat da oregonkjeda på med 1,5 spor. Sagå var mest sannsynlig lite brukt så eg tenkte at ho var så gammal at da var frå før 1,3 kjedene kom, var .325 deling på ho.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna 572XP

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#499774 Henta ny sagå 572 xp no i dag tidlig. Skulle vore 20 toms sverd men sat berre 16 toms på, tok ho som ho er får få 20 toms sverdet om noken daga. Blei litt amputert i dag så rakk berre å fella 2 stk grana ca 50 cm i rotå samt å kappa dei opp i 3 m lengder. Virka kjapp i akselerasjonen kjenne at da er ein del krefte i ho, merkbart meir enn i 560, lettstartet, litegrann tung synes eg har ikkje kontrollvegd ho. Kjedå virka veldig god til å fella å kappa med rett ut av kartongen, gjekk som berre juling ikkje fult så imponerande til kvisting, kvista litegrann med ho på noken halvgrove greiner, forhåpentligvis blir ho bedre der og etter filing. Prøvde å fila ho, rakk berre 2 tenner ei venstre og ei høgre men virka lettfilt, var iverfall førsteinntrykket eg fekk.

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 572XP

Abbin  
#500693 är det någon som fått den än?

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 572XP

daniel dahlöström  
#500720 Jag köpte en sådan igår. Inte kört mer än 4 tankar i grovskog men hittils så är jag helnöjd!

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 572XP

Abbin  
#500736 går den jämt?

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 572XP

daniel dahlöström  
#500738 det tycker jag allt den gör, En får se vad tiden utvisar. vill ha mer på fötterna innan jag ger något större omdöme. Men som sagt, hittils så har jag inget negativt o säga. bara positivt! [WHITE SMILING FACE]

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 572XP

Abbin  
#500744 okej lätt startad?

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 572XP

daniel dahlöström  
#500749 kall såg så kanske man får dra en 2-4 gånger. när jag har kört slut på tanken så primar jag 6 pump chokar drar 2-4 gånger så är den igång. skulle det krävas mer så är det bara att trycka in kompressions knappen!

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 572XP

Abbin  
#500764 aa okej 🙃

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 572XP

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#509227 Har de släppts här nu?

Avatar Fallback

Re: Husqvarna 572XP

Hema  
#509240
Mange skrev:Har de släppts här nu?
Vet om den finns överallt, några har kunnat köpa iaf. Även lite blandat om de har passande X-cut hemma eller ej.

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 572XP

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#509256 X-cut finns ju om inget annat på rulle så det borde inte vara problem att leverera oavsett längd.

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 572 XP

Nils_Nilsson  
#509267
totte skrev:Snart kanske dom lyckas göra en såg som blir lika stark som en från 70-talet, fast troligen inte lika hållbar :d


Är det inte en myt att 70-talssågar hade mera HP (per
kubik eller ens över huvud taget) än moderna sågar?

Jag har aldrig haft någon gammal såg så bara undrade
lite för att förkovra mig .. .

VB tex "muskelbilarna" från 70-talet hade tex alla Chevy
427-motorer (=de värsta Chevy) utom den ovanliga L88
och extremt ovanliga ZL1 klart under 300 bakhjulshästar.

Det lät ju och vibrerade bra och brände lite gummi mm
men en Volvo V60 Polestar lär köra cirklar runt dem och
ha en del andra fördelar dessutom (förutom vara betyd-
ligt tråkigare).

MVH

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).