Motorsåg och handhållet

Stihligt erbjudande!

21 inlägg 5984 visningar 10 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Stihligt erbjudande!

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#497258
torbjorn_2150 skrev:Hur långt är det längre svärdet? Och hur långt kan man/är det meningsfullt att sätta på?

13 eller 15, Max 15 eller 16 meine eg, garantert dei som er uenige der.

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Stihligt erbjudande!

Noobe  
#497599 Fick med 13 och 18" svärd inkl. kedjor. :-BD
Sågen ska klara 20" men Stihl-representanten så att de rekommenderar 18".

   TS
Avatar Fallback

Re: Stihligt erbjudande!

torbjorn_2150  
#497605 Om "min" handlare kommer i närheten av detta pris blir det affär på måndag. Tack för draghjälp....

Användarvisningsbild

Re: Stihligt erbjudande!

Noobe  
#497619
torbjorn_2150 skrev:Om "min" handlare kommer i närheten av detta pris blir det affär på måndag. Tack för draghjälp....

Att jag fick modellen med handtagsvärme var ett misstag från butiken, den är ju tusenlappen dyrare, men jag är åinte den typen som klagar! :wink:

   TS
Avatar Fallback

Re: Stihligt erbjudande!

fs480  
#497995 Bra köp!

Avatar Fallback

Re: Stihligt erbjudande!

Jckssn  
#500598
Noobe skrev:Som vanligt när man tycker att något är för bra för att vara sant, så är det så!
Tryckfel i annonsen! Priset var exklusive moms, så priset var egentligen bara nedsatt tusen kronor, dvs 5990:- inklusive moms. De hade också reserverat sig för tryckfel i annonsen så det var inte mycket att göra åt. :cry:
Men funderar på att slå till i alla fall...


När jag skrev mitt förra svar antog jag att det var ex.moms, det är fortfarande väldigt billigt!
Jag tänkte köpa en såg under nästa vecka, hoppas kunna få lite bättre pris än dom 6999kr sågen varit på "kampanj" senaste året.

Grattis till en fin såg, skulle själv vilja ha med handtagsvärmen men där snålar jag nog in...

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).