Motorsåg och handhållet

Var förvarar du dina sågar

10 inlägg 4323 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Var förvarar du dina sågar

benestad  
#498783 Har en liten fråga jag använder mina sågar röj sågar bensin osv fredag-lördagar.Har ett låst utrymme låser fast sågarna så det ska vara svårt för dom som jobbar sent inte ska ha lätt att hämta dem när jag sover. Hur gör ni?



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Var förvarar du dina sågar

Claes TTmarkservice  
#498790 Förvarar mina sågar i ett garage jag hyr, har där installerat larm och wifikameror

Användarvisningsbild

Re: Var förvarar du dina sågar

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#498822 Verkstad, källare, vind, lada, vagn, museum.

Inser nu jag säkert inte är rätt man o svara i denna tråd.
Sover med all säkerhet i vilket fall och vänder nu kudden och fortsätter med detta.

Avatar Fallback

Re: Var förvarar du dina sågar

busholle  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#498824 Har ett mindre utrymme i pannrummet för förvaring och service av motorsågarna.

Avatar Fallback

Re: Var förvarar du dina sågar

stefanm  
#498826 Mina står i ett litet rum i garaget tillsammans med bildäck, extra frysbox, oljor och lite annat smått och gott

Avatar Fallback

Re: Var förvarar du dina sågar

jannee  
#498827 Pannrummet tillsammans med skogskläderna

Avatar Fallback

Re: Var förvarar du dina sågar

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#498828
jannee skrev:Pannrummet tillsammans med skogskläderna


Förra gången de var brandskyddskontroll så anmärkte sotarn på att det förvarades motorsågar där med brännbar vätska, farsans gamla A55 och Raketen som båda är snustorra....

Mina sågar står i verkstan

Avatar Fallback

Re: Var förvarar du dina sågar

JPW  
#498871 Appropå skymningsfolket så förvarar jag sågarna lite halvslarvigt gömda. Det har faktiskt gjort att jag fått behålla dem, tjuvarna hade inte tid att leta något vidare.

Avatar Fallback

Re: Var förvarar du dina sågar

MDin  
#498929 I verkstaden med larm till Securitas å en hund som skäller så fort någon kommer ner på gården. Har ir strålar mellan husen vid infarten, plingar tyvärr även för räv, rådjur mfl.

Avatar Fallback

Re: Var förvarar du dina sågar

Barre  
#498951 MotorSågen är på skogsvagnen nu på vintern. Röjsågar och motorsågar fastlåsta inomhus på sommaren sedan någon ”lånade” en röjsåg och en motorsåg för ett par år sedan. De nyaste naturligtvis. Fick ut 3000 på försäkringen för sågarna som var ett och två år gamla. Kostade 15000 att köpa nytt efter lite prutande.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).