mån 19 feb 2018, 21:03#499153
Ju men det just där det skiter sig tycker jag, med riks media som ljugar och tiar så politikare och media gör sig beroandet av varandra, så vi får ingen sanning fram, då dom skydder varandra. 😈
At skogsforum inte vil ha politik er ok, men riksmedia er ju til för att formedla nyheter och sanning til folk, men det gör dom tyvärr inte, och då vil man givetvis inte ha kommentarfelt som påpeker detta.
Finns man inte langt på vänstersidan i politiken så behövs man inte ens tänka på att få jobba i riksmedia.
Men med resett.no verkar det lösna lite här i Norge åtminstone.
Dom er inte beroandet av presstöd från staten, så dom kan formedla precis dom nyheter dom vil, och behöver inte dölja saker som inte gynnar vänsterfolket.
Här kan man kommmenter under alla saker, och ennu har jag inte sett nån kommentar som blitt tatt bort.
Om det skulle visa sig att 80% av folket er rasister, ja så vil jag veta det med, tilsammans med om motsatsen er korrekt.
Så hadde man bara blitt av med presstödet til riksmedia så kunne man börjat städa blandt dessa lögnare.
Nu har man t,eks städat bort en masse mannliga politikare efter detta "me too" grejerna, utan rett eller dom, men plötslig kom det en sak med kvinnelig "overgripare", då var det inte lika roligt lengre, då blev det helt tystnad blandt riksmedia, bara resett.no som drog igång denna saken, så tills slut hadde inte riksmedia något val, utan dom forsökt sig med några ynkliga artikler om saken, och hur resett.no fått fram den.
Återstår dock att se hur det slutar med själva saken.
Nä riksmedier skiter jag fullstendig i.
Valmet 665s/skogshytt, valtra-valmet 6400, XCG 230LC, Hanix H55DR/Naarva stegmaster, Kesla 102HD/kran 304T, Dalen 2054 vedmaskin+kisa stegmater, Igland wp2000, TR110 vedkutter, Jonsered 2054,-dolmar ps5000. Hva 42, Suzuki king quad 280cc