Socialt (mer om oss)

Tittar ni på OS eller annan idrott?

17 inlägg 4341 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Tittar ni på OS eller annan idrott?

T24X4  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#498344 Hur mycket tid avsätter ni till att titta på OS eller andra stora idrottsevenemang? Jag kommer personligen inte att avsätta 1 minut till det. För mig skulle det vara mer givande att titta på live sändning om det sitter en kamera på en skördarkran som avverkar. Den får även växla till skotare med jämna intervaller. Växlat mellan slutavverkning och gallring.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

80-90  
#498350 Jag tycker det är trevligt å kolla på vinteridrott 👍 blir väldigt imponerad av va människor klarar av å göra med sin kropp 👍 tycker även det är kul å kolla in vedmaskiner,skogskärror å dyl på tuben 😀

Användarvisningsbild

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#498353 Precis, omväxling i TV-tittandet förnöjer.
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

Mowi850  
#498365 Det blir mycket OS just nu. Men går inte upp mitt i natten för att titta. Men om det blir nån curling final eller ishockey final får jag nog titta. Ser väldigt mycket på skidor genom hela vintern annars för det är riktigt roligt.

Avatar Fallback

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

axwell  
#498388 Köpte en månad på kanal5 premium just för att kunna se längdåkningen i första hand.

Det retar mig ändå att jag inte följde skidskyttarna idag, en 4:e plats och en guldmedalj.

Sen hade ju Kalla oflyt när hon slog alla förhandsfavoriter men fick nöja sig med silver.

Avatar Fallback

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

tallen100  
#498403 Va, är det OS :mrgreen:
jo jag har förstått det, men skiter blankt i det :d

Användarvisningsbild

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

JensSkoog  
#498449 Bästa idag var ju norska hockeyspelarna som nästan slog Sverige, ja, dom vann ju
faktisk i mina ögon när dom bara förlorade med fyra mål :-bd :-bd :-bd

Men eftersom jag inte vet hur man slår på TV'n, så gör
jag hellre andra saker än att följa OS :lol:

Användarvisningsbild

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#498450 Du kan ju följa Hagas framfart i skidspåren. Grattis till det guldet, Noreg.
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

halvproffs  
#498456
tallen100 skrev:Va, är det OS :mrgreen:
jo jag har förstått det, men skiter blankt i det :d


Hur gör du då tallen?. Kommer det ingenting?

Förresten; Frida tog guld i slalom nu!!

Användarvisningsbild

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

Fredrik Reuter  
#498464 Hej,
OS är trevligt! Det som tar udden av det lite denna gång är tidsförskjutningen.
Jag har lyssnat på radio av och till på OS, fast inte idag, idag blir det RALLY-RADION i lurarna! 👍

Avatar Fallback

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

Flu  
#498503 Precis. Vad är väl OS jämfört med Svenska Rallyt??

Användarvisningsbild

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#498520 OS är mycket mer intressant än motorsport. I motorsport vinner ju bara det stall som är mest ekonomiskt dopad...
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#498583
Niking skrev:OS är mycket mer intressant än motorsport. I motorsport vinner ju bara det stall som är mest ekonomiskt dopad...
/Niklas

Och enligt Jonas Karlssons reportage idag så vinner det land som satsar mest ekonomiskt också de flesta medaljerna i skidåkning.

Användarvisningsbild

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#498599
th skrev:
Niking skrev:OS är mycket mer intressant än motorsport. I motorsport vinner ju bara det stall som är mest ekonomiskt dopad...
/Niklas

Och enligt Jonas Karlssons reportage idag så vinner det land som satsar mest ekonomiskt också de flesta medaljerna i skidåkning.

Det förklarar Norges framgångar då.
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Tittar ni på OS eller annan idrott?

stegmaster  
#498675 Vel hr. Tomas Pettersson, var det inte du som sa "det blir lätt match om Stina och Marit kommer in på uplöppet tilsamman"??? :wink:

Journalister er några roliga stollar, som inte fatter att det skillnad på att sprinta efter 5km vs 1km. :-@

Vel, vel, universum er återställt. 8)
Dessutan er snart Johaug tilbaka..................................................... :grin:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).