Socialt (mer om oss)

9% av svenskarna har en miljon på banken

214 inlägg 63757 visningar 30 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#498380 Ein som er veldig hendig av seg treng egentlig ikkje så mykje penga, vil alltid ha arbeid å klara seg nesten uansett sådant han ikkje blir sjuk, for ein sån som meg som er meir treneva gjere lurast i å spara så mykje som da berre går når ein har muligheten

Elmia
Avatar Fallback

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#629753 Er da andre her som spare i aksja/aksjefond/indeksfond? Etter mange år med meir eller mindre oppgang og eit svært bra fjordår så er korreksjonen/nedgangen begynt no.
Trur detta blir brutalt på børsane, får berre håpa at da ikkje får så store mennesklige følger.
Uansett detta kan vera ein mulighet til og begynna med aksjesparing, øka månedlig beløp ein sparer eller flytta pengar frå bank til børs.

Användarvisningsbild

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

Vardon  
#629757 Tja det är väl ganska väntat och har väl varit på gång länge. Men sjunkande börs innebär köpläge, kanske :-)

Användarvisningsbild

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

stegmaster  
#629759
can skrev:Er da andre her som spare i aksja/aksjefond/indeksfond?

Nei, kjøper kun gull.
Så jag har mitt eget lille Fort Knox. :wink:

Avatar Fallback

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#629760 Ja da er jo litt venta, spørsmålet var berre når da skulle skje, eg vil sei at da er ein bra mulighet til og få kjøpt på billigsalg, spørsmålet er kor billigt da blir.

Avatar Fallback

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#629761
stegmaster skrev:
can skrev:Er da andre her som spare i aksja/aksjefond/indeksfond?

Nei, kjøper kun gull.
Så jag har mitt eget lille Fort Knox. :wink:

Gullsparing har eg null peiling på, er da fysisk gull eller?

Användarvisningsbild

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

svampbob  
#629767
Vardon skrev:Tja det är väl ganska väntat och har väl varit på gång länge. Men sjunkande börs innebär köpläge, kanske :-)


Jag har suttit med min miljon i rätt många år nu och väntat på ett köpläge och jag tror att det är en bra bit bort fortfarande. Ska bli spännande att se vad som händer på börsen i veckan nu när nord Italien är nedstängt och med beväpnade vakter efter vägarna.

Avatar Fallback

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#629769 Eg har og pengar i banken, umulig og veta når ein skal gå inn. Ville kjøpt ein gong i veka av dei pengane som er i banken utanom den faste sparinga ( av jobben) ein gong i månaden.

Men da som pleie svara seg når ein skal setta eit beløp frå bank og inn i aksja er og ta alt på ein gong og helst i går. Da har jo stege månge år på rad no ca 30% i fjor, kanskje dette kan bli unntaket for no blir da stygt.

Användarvisningsbild

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

svampbob  
#629770 Den här podden lyssnade jag på i veckan då jag satt i skördaren. Det handlar om småsparare som gör galet riskfyllda investeringar. Förklarar bl.a. Teslas galna rusning på börsen.

https://www.bloomberg.com/news/audio/20 ... et-podcast

Användarvisningsbild

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

fendt311  
#629772 Tål att sägas än en gång.
Hellre rik och snygg. Än fattig och ful.
😊

Avatar Fallback

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#629775
svampbob skrev:Den här podden lyssnade jag på i veckan då jag satt i skördaren. Det handlar om småsparare som gör galet riskfyllda investeringar. Förklarar bl.a. Teslas galna rusning på börsen.

https://www.bloomberg.com/news/audio/20 ... et-podcast


Eg er sån ein kjedelig fisk så eg har berre fond ikkje enkeltaksjer, går klar selskapsrisikoen då men ikkje markedsrisikoen.
Da generelle rådet for småspararar er jo og kjøpa månedligt for eit fast beløp eventuelt øka beløpet når da går dårligt på børsen. Personlig så spare eg allerede maksimalt i aksjefond så skal eg auka må eg ta av pengane i banken.
Blir coronaviruset alvorlige nok så kanskje ein bør tenka på og hamstre mat med litt holdbarheit. Eg kjem til og gjera da, ete jo maten opp uansett. Mat og medisin, er ikkje meininga og vera panikkspredar men better safe than Sorry.

Avatar Fallback

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#675450 https://www.ally.com/do-it-right/money/ ... nd-beyond/ Dette her var innteresangt, spesielt dette med kor mykje ein bør ha spart opp i forhold til alder. Alltså bør ein ha spart opp 1,5 mill viss ein tenar 0,5 mill og er 40. Ikkje enkelt viss ein har familie.

Användarvisningsbild

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

stegmaster  
#675484
can skrev: Ikkje enkelt viss ein har familie.

Ja men det er jo der de fleste gjør feil. 😉
Uten kjerring og unger er det ikke noe problem. 😎
Det mye sant i ordtaket: " Det er ikke det man tjener man blir rik av, men det man sparer".

Användarvisningsbild

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#675489 Nu har vi kommit fram till att det bästa sättet att spara är att hjälpa barna med pengar så långt det går. Så kan de låna mindre och sova bättre. Huspriserna är höga och kräver stora lån. Sen kommer löpande underhåll på det.
Så bättre de får vad vi har "över" nu än sen när vi uppstigit 😉
Tji fick ni bank och börs! ( nästan).

Avatar Fallback

Re: 9% av svenskarna har en miljon på banken

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#675493
stegmaster skrev:
can skrev: Ikkje enkelt viss ein har familie.

Ja men det er jo der de fleste gjør feil. 😉
Uten kjerring og unger er det ikke noe problem. 😎
Det mye sant i ordtaket: " Det er ikke det man tjener man blir rik av, men det man sparer".


Har ingen famillie eg heller og da der ordtaket ditt har du evig rett i. Klart det er jo bedre og ha ein famillie enn masse penga men sånn blei da ikkje.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).