Skördare

H20-Rea

7 inlägg 2653 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

H20-Rea

Zorro  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#49282 H20-03 med 15600 tim fullutrustad 80% däck såldes 090129 på retrade.se för 304 000 kr.
Det var Stora Enso som hade ägt den.
Det låter som ett klipp med det kanske är mycket strul när dom gått så mycket.



   TS
Användarvisningsbild

Re: H20-Rea

Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#49285 jag var å hade starka funderingar på å lägga in ett bud ett mar minuter innan 14.00.
Men far som oxå är delägare i firmen tyckte att nja det är synnd å köpa den och sen om det blir stillestånd ett bra tag.
Men kvart i 14 så satt jag i maskin beredd att åka hem å slänga in ett bud.
Mycke billigt annars. Kunnde köpt den kört lite med den och sen bytt in den om ett par år mot en betydligt nyare med färre timmar och då troligen fått mer för den i inbyte mot vad man nu skulle ha gett för den.

Användarvisningsbild

Re: H20-Rea

skogsjan695xl  
#49286 Den som köpte den har ju gjort ett otroligt bra köp iaf, om det inte börjar att krångla massa grejer så den måste kostas på en massa.

Användarvisningsbild

Re: H20-Rea

masterchief  
#49288 Man kan nog lugnt kosta på den ett par hundratusen utan att känna sig blåst.
Var med lockad då jag såg priset, men är tyvär fel maskintyp för mig, en H14 hade varit mer lämpligt.

Användarvisningsbild

Re: H20-Rea

Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#49291
skogsjan695xl skrev:Den som köpte den har ju gjort ett otroligt bra köp iaf, om det inte börjar att krångla massa grejer så den måste kostas på en massa.



ja han kan lägga 200 000-250 000:- i reperation och renovering innan han är uppe i dagens värde på maskin.

Avatar Fallback

Re: H20-Rea

Niklas H20  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#50759
masterchief skrev:Man kan nog lugnt kosta på den ett par hundratusen utan att känna sig blåst.
Var med lockad då jag såg priset, men är tyvär fel maskintyp för mig, en H14 hade varit mer lämpligt.


Vi har en H14 till salu med betydligt mindre timmar dock inte samma pris :wink:

Avatar Fallback

Re: H20-Rea

valmet901  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#50760 När skall h20 n säljas då eller skall du fortsätta o köra den?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).