Socialt (mer om oss)

Tio år på Skogsforum

50 inlägg 15694 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Fredrik Reuter  
#486770 Hej,
Idag har jag gjort en körning och uppdaterat listan över de som firar minst 10 aktiva år på skogsforum. Det blir tyvärr för många att tagga i ett inlägg, det är snart 200 stycken!

Ni som fått er 10-års badge i medlemsprofilen, känn er hedrade!
Jag tar av mig hatten och bugar - jätteroligt att ni är kvar och diskuterar!

Här kan ni se vilka som fått: memberlist.php

Och som svar till Mangan ovan. En 10k lista (typ) kommer snart på Skogsforum!

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

sundelius  
#486839 Grattis allesammans, nu är det officiellt att ni är gamla :ymparty: :wink:

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

0470  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#490246 Då har man hängt på Skogsforum i tio år! Vill nog inte veta hur många timmar som jag har lagt här. Men det är många.

Har väl inte blivit så många inlägg, men har väl förhoppningsvis kanske hjälpt nån med nått och fått lite tips och idéer själv.

Men det är ju så med Skogsforum att känslan att gå in här är som att komma in i en rastkoja full med folk som man trivs med.

Så det lär nog bli många timmar till.

/Per.

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

JensSkoog  
#490250
0470 skrev:Men det är ju så med Skogsforum att känslan att gå in här är som att komma in i en
rastkoja full med folk som man trivs med.
/Per.


@0470
De är bästa beskrivningen av Skogsforum
jag nånsinn läst :-bd :-bd :-bd

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Fredrik Reuter  
#490258 Grattis till både dig och oss! :-BD
Dagen till ära fixade jag 10-årspokalen till ditt konto.

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#490270 Ojojoj hade inte tanke när jag hamnade här för 10år sen att jag skulle ha så många saker att skriva om.... :lol:

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

tallen100  
#490274 Tittade och den 25 januari så har tallen härjat här i fem år :d
Hälften av tio år iaf :-bd

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

totte  
#490418 Grattis tioåringarna.

Väl jobbat Tallen, du har snart uppnått betningssäker höjd här. :d

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

Tosca  
#490444 Ja, oftast kan tallen bete sig väl.

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

tallen100  
#490482 :lol: :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Tio år på Skogsforum

Robertberg  
#490486 Jag har inte tio år än, men väl mer än en tredjedel av mitt liv. Blev medlem den 23 december 2008. Är inte många dagar jag inte loggat in för att läsa lite.

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

halvproffs  
#493146 19 januari blev jag medlem här för 10 år sedan. Visste inte egentligen vad ett forum var för något. Kommer det surt efter med pengakrav var en tanke. Hittills har jag ju inte blivit skinnad på pengar :grin: Tycker som Gnisten att jag har väl ingenting att skriva om och det har väl ibland varit struntsaker när skrivklåda infunnits oftast i samband med en rejäl förkylning e.d.
Tangentbordet börjar man hitta på utan att leta efter bokstäverna. Tack för det!

När jag tänker tillbaka på trådarna så är det nog Bucketmans tråd om gallring som var den jag först fastnade för. Stora mängder björkved han körde fram med sin fyrhjuling och vagn :-BD

Under dessa 10 år har jag haft en egenpåhittad bild av er tills GD i höstas när man fick träffa några av er och kanske dom mest framträdande på forumet.

Vill bara tacka er alla för många fina minnen och bilder som ni givit mig!!

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

totte  
#493188 Vi tackar dig proffset för allt kul och nyttigt som du bidragit med genom åren. :-bd :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Fredrik Reuter  
#493192 Ja, tack så mycket! Nu har du fått emblemet också! @kse registrerade sig ungefär på samma tid som dig Halvproffs. Han får dock inget emblem, detta i egenskap av moderator.

Användarvisningsbild

Re: Tio år på Skogsforum

Fredrik Reuter  
#493194 I all sin enkelhet, här finns en lite större medalj för alla tappra 10-åringar, skriv ut, dela eller bara njut! :grin:

Bild

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).