Traktorer och processorer

Vred Valtra 6400

7 inlägg 3514 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Vred Valtra 6400

roten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#481739 Letar vred till hyttfläkt och värmereglage. Måste vara fler än jag som haft murkna såna och inte velat köpa hela panelen som Lantmännen säljer. Är ju ett vanligt vred till 6 mm axel. Borde finnas överallt men hittar inte. Sista utvägen blir återvinningen och knycka från en gammal spis.



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Vred Valtra 6400

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#481772 Rent spontant, har du kollat på Elfa?
Skulle ha en timer till en storköksugn häromveckan , orginal 3300+moms till oss....
Elfa hade för under 500 inkl moms

Avatar Fallback

Re: Vred Valtra 6400

H-P  
#481776 Finns dessa inte lösa längre har alltid gått att köpa från Valtra både till AC och Värme. Vad är det för årsmodell

Avatar Fallback

Re: Vred Valtra 6400

roten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#482686 Enl Lantmännen måste man köpa hela panelen, 1100:- + moms

   TS
Avatar Fallback

Re: Vred Valtra 6400

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#482693 Har du kollat på Elfa?
Vred till mekaniska timers borde passa

Användarvisningsbild

Re: Vred Valtra 6400

Fredi  
#490076
roten skrev:Enl Lantmännen måste man köpa hela panelen, 1100:- + moms

Råkade se denna tråd när jag bläddrade i forumet, har du hittat vred eller? Åtminstone här i Finland finns vredet som reservdel. Res.nr. V 31752000
Konstigt att Lantmännen säljer bara hela panelen. Eller får man ej vredet skillt mera fast det finns skild nummer på det?

Avatar Fallback

Re: Vred Valtra 6400

roten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#490094
Fredi skrev:
roten skrev:Enl Lantmännen måste man köpa hela panelen, 1100:- + moms

Råkade se denna tråd när jag bläddrade i forumet, har du hittat vred eller? Åtminstone här i Finland finns vredet som reservdel. Res.nr. V 31752000
Konstigt att Lantmännen säljer bara hela panelen. Eller får man ej vredet skillt mera fast det finns skild nummer på det?
Nä det gick att köpa vred. Pratade bara med fel person först.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).