Öppna kategorin

Jobb ?

21 inlägg 5985 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Jobb ?

tallen100  
#481354 Hänger inte med riktigt, om TS vill ta "ledigt" i ett par år eller på obestämd framtid utan "lön" så ska han väl inte söka jobb under tiden för det blir ju kravet om han ska gå till AF och A kassan... :???:

Elmia
Avatar Fallback

Re: Jobb ?

tallen100  
#481355 Det är väl inte svårare än att tex en mamma som vill vara hemma med sina barn och ta hand om hus och hem när föräldraledigheten är slut, helt enkelt bara stannar hemma utan lön om förutsättningarna finns.
Sånt händer faktisk :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Jobb ?

Suzuki Hasse  
#481359 Jag ska ringa och prata med byggnads och af på måndag höra hur man ska göra vill ju inte tappa någonting som man kan behöva i framtiden

   TS
Avatar Fallback

Re: Jobb ?

MDin  
#481379
Suzuki Hasse skrev:Jag ska ringa och prata med byggnads och af på måndag höra hur man ska göra vill ju inte tappa någonting som man kan behöva i framtiden

Bra beslut[emoji41]

Avatar Fallback

Re: Jobb ?

Suzuki Hasse  
#489526 Kan nu svara hur det blev arbetsförmedlingen skrev in mig på annan tjänst i mer än 3 månader och jag behöver inte söka några jobb eller gå några kurser så nu kan man vara hemma och göra som man vill eller till sparkapitalet tar slut \:d/ \:d/

   TS
Avatar Fallback

Re: Jobb ?

MDin  
#489555 Grattis!!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).